Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Вопросы внутреннего бухгалтерского учета. Делопроизводство
arhivesana К списку тем
Arlet 27.01.2004 11:31
10 сообщений на сайте
10 сообщений на сайте
Ответы (1)
Tā kā manā uzņēmumā dok. apjoms nav liels, rīkojos tā: ir iekārtots arhīva žurnāls, kurā ierakstu kādas dok.mapes par kādu laika periodu un cik ilgu laiku glabājas, vēl ir ailes par iznīcināmiem dok, tiem kuriem glabāšanas laiks beidzas.
Dokumentus šuju vispirms šķirojot pa glabāšanas termiņiem, rezultātā iznāk apmēram šādas mapes - 1.avansanorēķini, 2.kasesdok, 3.bankasdok, 4.izrakstītās PPR un rēķini, 5.ienākošās PPR un rēķini, 6.algassaraksti un pers,konts, SAOI kartītes, 7.darbagrafiki 8. atskaites VID 9. rīkojumi par darbiniekiem 10. saimnieciskie rīkojumi .Tās būtu galvenās.Uz vāka norādu nosaukumu, periodu, glabāšanas laiku gados, uz sāna uzrakstu nr. ar kādu ierakstīts arhīva žurnālā. Lapas neskaitu, domāju ka tas nepieciešams nododot valsts arhīvā pastāvīgai glabāšanai.
Dokumentus šuju vispirms šķirojot pa glabāšanas termiņiem, rezultātā iznāk apmēram šādas mapes - 1.avansanorēķini, 2.kasesdok, 3.bankasdok, 4.izrakstītās PPR un rēķini, 5.ienākošās PPR un rēķini, 6.algassaraksti un pers,konts, SAOI kartītes, 7.darbagrafiki 8. atskaites VID 9. rīkojumi par darbiniekiem 10. saimnieciskie rīkojumi .Tās būtu galvenās.Uz vāka norādu nosaukumu, periodu, glabāšanas laiku gados, uz sāna uzrakstu nr. ar kādu ierakstīts arhīva žurnālā. Lapas neskaitu, domāju ka tas nepieciešams nododot valsts arhīvā pastāvīgai glabāšanai.
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть