Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Должностные инструкции
Подскажите,пожалуйста,где взять описание должностных инструкций.
Спасибо!
Ответы (9)
Можете обратится в трудовую инспекцию.Они сотрудничают сфирмами,кот. проводят курсы и разрабатывают инструкции.
Попробуйте позвонить в магазин "Grāmatvedis".
http://www.siora.ru/regulation/index.asp
http://www.job-portal.ru/docs.html?id=407
буду завтра на работе, брошу еще несколько ссылок... если быстро найду эту тему
Спасибо!!!
Если будет что-то еще, буду только рада!!!
Есть какой-то образец (не помню откуда):
lietvedības sekretāra
AMATA APRAKSTS
1. Vispārīgie jautājumi
1.1. lietvedības sekretārs (turpmāk tekstā – lietvedības sekretārs) ir darbinieks, kas nodrošina lietvedības procesa norisi pagasta Padomē.
1.2. Lietvedības sekretārs ir padots tieši pagasta Padomes izpilddirektoram.
1.3. Lietvedības sekretāra amatā ieceļ personu, kurai ir augstākā izglītība.
1.4. Lietvedības sekretārs darbā ievēro likumus, Ministru kabineta, valsts pārvaldes institūciju un pagasta Padomes tiesību aktu, tai skaitā šī amata apraksta prasības.
2. Pamatuzdevumi un pienākumi
2.1. Lietvedības sekretāra pamatuzdevums ir nodrošināt lietvedības procesu pagasta Padomē atbilstīgi tiesību aktu prasībām.
2.2. Lai izpildītu minēto pamatuzdevumu, lietvedības sekretārs:
2.2.1. apgūst augstāku institūciju tiesību aktu prasības un iesniedz priekšlikumus par to ieviešanu pagasta Padomes darbā;
2.2.2. izstrādā lietvedības instrukciju un nepieciešamības gadījumā iesniedz priekšlikumus tās pilnveidošanai;
2.2.3. iepazīstina darbiniekus ar jaunām lietvedības prasībām;
2.2.4. izskaidro darbiniekiem lietvedības jaunās un nesaprotamās normas;
2.2.5. pārbauda, kā pagasta Padomes darbinieki ievēro lietvedības normas;
2.2.6. gādā kancelejas preces un izsniedz tās pagasta Padomes darbiniekiem;
2.2.7. pieņem, izskata, reģistrē un nodod direktoram un citiem darbiniekiem dokumentus pagasta Padomē noteiktā kārtībā;
2.2.8. pieņem, izskata, reģistrē un nosūta pagasta Padomē sagatavotos dokumentus;
2.2.9. izstrādā lietu nomenklatūru;
2.2.10. veido un apdarina nomenklatūras lietas, žurnālus un kartotēkas, kuras iekļautas lietu nomenklatūras lietvedības sekretāra sadaļā;
2.2.11. pieņem glabāšanā nomenklatūras lietas, žurnālus un kartotēkas, kuras apdarinājuši pagasta Padomes darbinieki;
2.2.12. noformē datora rakstā vai mašīnrakstā pagasta Padomes izpilddirektora izstrādātos dokumentus;
2.2.13. nosūta un pieņem faksus;
2.2.14. tehniski nodrošina pagasta Padomes izpilddirektora ikdienas darbu;
2.2.15. pieņem apmeklētājus;
2.2.16. gatavo pagasta Padomes izpilddirektora komandējumus;
2.2.17. izmanto lietojumā nodotos materiālus, mēbeles un tehniskos līdzekļus saskaņā ar noteikumiem un ievērojot taupības principu;
2.2.18. veic citus līdzīga rakstura uzdevumus pēc pagasta Padomes izpilddirektora norādījuma.
3. Tiesības
3.1. Izvēlēties darba izpildes laiku, paņēmienus un secību, ja tas nav noteikts tiesību aktos vai pagasta Padomes izpilddirektora norādījumā.
3.2. Izteikt priekšlikumus par pagasta Padomes darba uzlabošanu.
3.3. Ieteikt apbalvošanai darbiniekus par labu lietvedības darbību izpildi un sodīšanai par lietvedības noteikumu biežu pārkāpšanu.
3.4. Izgatavot un apliecināt dokumenta oriģināla atvasinājumu pareizību.
3.5. Nepieņemt no darbiniekiem izstrādātos dokumentus, kuru noformēšanā nav ievēroti attiecīgi noteikumi.
3.6. Ziņot pagasta Padomes izpilddirektoram par lietvedības noteikumu pārkāpumiem pagasta Padomē.
3.7. Pieprasīt no darbiniekiem rakstiskus paskaidrojumus par lietvedības noteikumu pārkāpumiem.
4. Atbildība
Lietvedības sekretārs atbild par uzdotā darba norisi un rezultātiem, par amata pienākumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi, par pieņemtajiem lēmumiem un lietošanā nodotā inventāra un tehnisko līdzekļu izmantošanu un apkopi saskaņā ar to lietošanas noteikumiem.
Varbūt kādam ir izpilddirektora darba pienākumu apraksts
VADITĀJA VIETNIEKA/IZPILDDIREKTORA AMATA INSTRUKCIJA
(Atbilstoši Profesiju klasifikatora professijai 1420 04 ”Vaditāja vietnieks/izpilddirektors”)
1. Visparējie noteikumi.
1.1. Esošā instrukcija nosaka Vaditāja vietnieka/Izpilddirektora amata pienākumus, tiesības un atbildību.
1.2. Vaditāja vietnieks/Izpilddirektors apstiprināms un atbrīvojams no amata darba likumdošanas noteiktajā kārtība ar Sabiedrības valdes locekļa rīkojumu.
1.3. Vaditāja vietnieks/Izpilddirektors ir tiesi pakļauts valdes locekļim.
2. Vaditāja vietnieka/Izpilddirektora pienakumi un uzdevumi
2.1. - noteikt uzņēmuma darbības pamatvirzienus un ekonomiskos rādītājus;
- analizēt un novērtēt starptautisko un vietējo ekonomisko vidi, tirgus attīstības tendences, konkurences situāciju un konkurentu iespējamās aktivitātes;
- novērtēt ārējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību;
- novērtēt iekšējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību;
- nodrošināt visu uzņēmuma struktūrvienību darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, uzņēmuma noteikumiem, rīkojumiem, norādījumiem, instrukcijām;
- slēgt darījumus ar piegādātājiem un citiem uzņēmumiem;
- noteikt nepieciešamos resursus un kontrolēt to izlietojumu;
- nodrošināt materiālo un naudas vērtību saglabāšanu;
2.2. Uzņēmuma efektīvas darbības plānošana un prognozēšana;
- analizēt un novērtēt uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītājus;
- identificēt mērķu un plānu maiņas nepieciešamību atbilstoši ekonomiskās vides un tirgus situācijas izmaiņām;
- koriģēt un pilnveidot plānus dinamiskā ekonomiskā vidē atbilstoši noteiktajiem
mērķiem, ekonomiskajai videi un tirgus situācijai.
2.3. Uzņēmuma racionālas darbības organizēšana;
- īstenot komunikāciju ar uzņēmuma darbiniekiem par sasniedzamajiem mērķiem un uzdevumiem
2.3. Uzņēmuma racionālas darbības organizēšana;
- īstenot komunikāciju ar uzņēmuma darbiniekiem par sasniedzamajiem mērķiem un uzdevumiem;
- plānot, vadīt un koordinēt uzņēmuma funkcionēšanu kopumā. organizēt
uzņēmuma struktūrvienību racionālu un saskaņotu darbību;
- motivēt darbiniekus, kontrolēt sev pakļautā personāla pienākumu izpildi;
- pārzināt un kontrolēt uzņēmuma darbības funkcionālās sfēras;
- analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību un sasniegtos rezultātus. sekot mērķu
īstenošanas gaitai, nodrošināt šo mērķu īstenošanu, pieņemt lēmumus un korekcijas operatīvās un stratēģiskās darbības optimizēšanai;
- noteikt komercdarbības un finanšu riskus, veikt to analīzi un īstenot aktivitātes risku negatīvas ietekmes novēršanai;
- nodrošināt uzņēmuma funkcionēšanas atbilstību starptautisko un Latvijas
Republikas normatīvo aktu prasībām komercdarbības jomā;
- nepieciešamības gadījumā īslaicīgi aizvietot uzņēmuma vadītāju.
2.4. Uzņēmuma pārstāvēšana darījumos ar citiem uzņēmumiem, organizācijām, iestādēm, ieskaitot pašvaldības un valsts institūcijas;
- pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar vietējiem partneriem;
- pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar partneriem un institūcijām ārvalstīs.
2.5. Sadarbošanās ar īpašniekiem uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
- informēt par uzņēmuma darba rezultātiem īpašniekus un citas ieinteresētās puses par uzņēmuma darbu un tā rezultātiem.
Ar instrukciju iepazinos:
/paraksts, paraksta atšifrējums/
http://www.lak.lv/uploads/filedir/03_Profesionalas_kvalifikacijas_.pdf
http://www.lm.gov.lv/upload/darba_devejiem/profesiju_standarti.pdf
https://www.vestnesis.lv/ta/id/233810
Ищите нужную Вам должность, берите за основу информацию по ссылкам и ПИШИТЕ САМИ должностную инструкцию в соответствии с нуждами и требованиями именно Вашего предприятия !
Закрыть
Краткое описание нарушения