Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Bruģis
Uzņēmums veica bruģa seguma ieklāšanu apkārt veikalam un pie noliktavas telpas,lai nodrošinātu,ka piegādātājs var izkraut preci noliktavā (neiebruacot zaļajā zonā).
Sakiet lūdzu,kā lai norakstu šī bruģa ieklāšanu (izdevumi sastāda apmēram 2000 Ls),ja uzņēmums īrē telpas un līdz līguma beigām palikuši 2 gadi? Paldies!
Ответы (7)
Laikam es sadalītu izdevumu norakstīšanu uz palikušiem gadiem:droš palik droš.
Sakiet lūdzu,kā pareizi kontēt saņemot pvz:
1) uz ilgtermiņa ieguldījumiem nomātajos PL (bilances veidlapā atradu,bet kontu plānā nevaru atrast tādu kontu)?
2) vai uz 2410 (nākamo periodu izdevumi) sadalot uz šo gadu attoecināmos izdevumus un atlikušo laiku līdz 2009.gada31.decembrim?
Kā pareizāk?
Labāk uz 1) uz ilgtermiņa ieguldījumiem nomātajos PL. Man atverts konts 1241.
Nav bijis saskares ar šo kontu, bet domāju, ka norakstīšana varētu būt līdzīga kā (2410-nāk.per.izdevumi) - sadalīt uz atlikušo nomas laiku un norakstīt daļu,kas attiecas uz pārskata gadu izdevumos. Vai es pareizi domāju?
Ir PL izveidošanas konts 1240, lai nejaktu es atveru 1241. Par gadu aprēķināsiet 1/2 daļu no izdevumiem un noraktīsiet uz 755xx(saimn.darbības pārējie izdevumi).
Mīļš,jo mīļš paldies Jums Klepa par padomiem!!!
Закрыть
Краткое описание нарушения