Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
PVN nemaksāšana līdz SIA ienākumi sasniedz 10000 Ls К списку тем
18 сообщений на сайте
Ответы (33)
"izdevumu PVN ? un precei ko es iepērku arī būs man jāmaksā 18 %" Ls118.00
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=8&id=180&hl=1&oid=2851&mod=35
Ja personas veikto apliekamo darījumu kopējā vērtība iepriekšējos 12 mēnešos nav sasniegusi vai nav pārsniegusi Ls 10 000, tai ir tiesības nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar PVN apliekamo personu reģistrā. Minētās tiesības ir piemērojamas tikai tām fiziskajām vai juridiskajām personām vai ar līgumu vai norunu saistītām šādu personu grupām vai to pārstāvjiem, kuru deklarētā dzīvesvieta vai juridiskā adrese ir Latvijas Republikā
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/metodiskie%20materiāli/info_ng_pvn_uzsk_gramatv.doc
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/metodiskie%20materiāli/met_pvn_piemerosana.doc
21. Personas, kuras nav reģistrējušās kā apliekamās personas un kuras nav pakļautas reģistrācijai, par veiktajām preču piegādēm un sniegtajiem pakalpojumiem, arī pašpatēriņu abos gadījumos, nodokli neaprēķina un nemaksā budžetā.
7478 сообщений на сайте
18 сообщений на сайте
Bet preci jūs arī kā fiziska persona maksājat veikalā iepērkoties.
Es cenšos saprast, kur ir tas labums, nereģestrējoties par PVN maksātāju, jo ja esmu PVN maksātājs, ir taču jāmaksā tikai PVN starpība no ienākumu PVN - izdevumu PVN ?
18 сообщений на сайте
Reģistrēsieties - no tā brīža arī uzskaitīsiet!
Ieteicams lasīt MK noteikumus Nr.933
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/pvn/pvn_14112006_nr.933.doc
un pašu likumu "Par PVN"
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/likumi/par%20pievienotās%20vērtības%20nodokli_jauns.doc
1) Ja esmu PVN maksātājs:
Izdevumi=100 Ls+18 Ls(PVN)=118 Ls
Ienākumi=200 Ls+36 Ls(PVN)=236 Ls
Budžetā PVN maksāju 36 Ls-18 Ls=18 Ls
Peļņa 236-118=118 - 18 Ls(ko sam.budžetā)= 100 Ls
2) ja neesmu PVN maksātājs:
Izdevumi=100 Ls+18 Ls(PVN)=118 Ls
Ienākumi=200 Ls
Budžetā neko nemaksāju.
Peļņa 200-118=82 Ls.
Vai es pareizi saprotu, ka 1.var.esnopelmu vairāk ?
18 сообщений на сайте
Tāpēc parasti firmas reģisrējās kā PVN maksātāji pie atvēršanas. Vai nu ļoti ātri skrien uz reģistrāciju, kad ir tie 10 000 sasniegti.
1689 сообщений на сайте

Par tiem 10 000 un nereģisrēšanos man tā bija - priekšnieks pāris mēnešus nēsāja čemodānā to rēķinu, ar kuru tie 10 000 tika pārsniegti... Tad arī rakstīju tādas vēstules. Un tikai pēc kāda laika izdevās piereģistrēties PVN reģistrā. Pēc tam vēl laiku štukoju ko lai izdara lai VID izdrukas ietu kopā ar sagrāmatoto un vai likt to apreķināto PVN sodos vai parastajos izdevumos
1689 сообщений на сайте
Jebkurā gadījumā būt PVN maksātājam ir daudz izdevīgāk
114 сообщений на сайте
1689 сообщений на сайте
18 сообщений на сайте
1689 сообщений на сайте
-----------------------------------------------------------------
Давайте посчитаем.
Допустим, товар покупается за 100+18= 118 латов, а продаётся за 150+27=177 латов.
1) неплательщик ПВН.
расходы 118 латов, доходы 177 латов, прибыль до налога 59 латов, ПНП 15%=8,85, чистая прибыль 50,15.
2) плательщик ПВН
расходы 100 латов, доходы 150 латов, прибыль до налогов 50 латов, ПНП 15%= 7,50, чистая прибыль 42,50.
Вывод: если есть возможность какое-то время быть неплательщиком ПВН, лучше ее использовать. ИМХО.
Esmu fiziska persona,ir īres nams ,ir izīrējami dzīvokļi un apgrozījums par 12 mēnešiem ir tuvu robežai.
62 сообщения на сайте