Iesācējs grāmatvedības organizēšanā - IK
Nodarbojos ar preču tirzniecību i-netā (esmu PVN maksātājs, kases aparāts nav un nebūs).Vai es daru pareizi:
1)pircējs pasūta preci ar priekšapmaksu. Es elektroniski aizsūtu rēķinu, kurā ir teksts "..sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta". Uz šī rēķina pamata man kontā tiek ieskaitīta nauda. Šai precei pircējs atbrauc pats pakaļ. Vai man viņam vēl papildus ir jāraksta kāds rēķins, kvīts? Vai arī pietiek ar šo elektronisko rēķinu?
2) Kas būs attaisnojošais dokuments, ja prece tiks sūtīta pa pastu, par kuru pircējs norēķinies to saņemot? Vai es uz šāda dokumenta pamata varēšu samaksāt arī PVN? Vai man pie sūtījuma jāpieliek arī sagatavotais rēķins, kurš pēc būtības nebūs jāapmaksā, bet kalpos kā garantija par iegādāto preci?
Labprāt uzklausīšu padomus. Arī kritiku

Paldies!