Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
pamatlīdzeklis decembrī
Vai būtu loģiski rēķināt nolietojumu nodokļiem pamatlīdzeklim - mobilam telefonam, kurš iegādāts 30.decembrī?
Ответы (7)
Так, как написано в 13 статье. Добавить стоимость приобретения к стоимости категории и рассчитать со всей суммы налоговый износ.
Ja, piemēram, IV kategorijai vērtība no kuras rēķina nolietojumu sanāk negatīvs skaitlis, ko ar viņu dara tālāk?
"Ja tiek iegūta negatīva bilance, attiecīgo summu pieskaita pie nodokļa maksātāja apliekamā ienākuma, bet kategorijas bilanci pielīdzina nullei" - izvilkums no MK noteikumiem. Bet kur reāli man tas cipars parādīsies, lūdzu?
Paldies Maijai par atbildi.
Neuzsākot jaunu tēmu, turpināju ar jaunu neskaidru jautājumu.
Paldies, ja atbildēsiet.
Es šādu negatīvo iznākumu ieliku pie UIN apliekamā ienākuma palielināšanas brīvajā ( beidzamajā) rindiņā.
Vai tas nav domāts tā, ka vienkārši 4.kategorijasnolietojums, kas ir Ls(-450) jāatņem no III kategorijas nolietojuma Ls 1000. Gala reziltātā - nolietojums nodokļiem Ls 578. Tā nevarētu būt?
Katrai kategorijai savs aprēķins, katrai savi nolietojuma %.
Es biju domājusi to parādīt Uzņēmuma ienāk nod deklarācijas pielikumā - par pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķinu - tieši tur atlikusī vērtība (kopējā summa). Tālāk uz deklarācijas 39. aili aiziet tie Ls 578.
Закрыть
Краткое описание нарушения