Nepareizs pavadzīmes numurs
Labdien!Varbūt kādam no kolēģiem ir nācies sastapties ar sekojošo. Tagad, kad VID vairs neizsniedz stingrās uzskaites PPR ar jau sadrukātiem numuriem, gadās kļūdas pavadzīmju numuros - vai nu vairākiem klientiem ir izrakstītas pavadzīmes ar vienu nr, vai ir izrakstītas pavadzīmes ar nepareiziem numuriem. Kad piegādātājfirma attopas, ka VID izsniegtie numuri jau beigušies, bet ir turpināts rakstīt numurus uz priekšu, saņēmēja firma jau pavadzīmes ir iereģistrējusi un apmaksājusi, kā arī nodevusi PVN atskaites. Tad atskrien piegādātājs ar iepriekšējo periodu pavadzīmēm, bet citiem numuriem un lūdz, lai izlabo. Bet jaunie numuri ir saņemti pēc tam, kad bija piegādāta prece pēc nepareiziem numuriem. Ko darīt? Ja parakstam jauno pavadzīmi ar atpakaļejošu datumu, tad pārbaudot numuru VID mājs lapā, tas nav derīgs.
Varbūt ir kāda VID vēstule vai norādījumi, kur ir aprakstīts, kā rīkoties līdzīgā situācijā?
Jau iepriekš pateicos par atbildi!