Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
IK un fiziska pers. К списку тем
601 сообщение на сайте
Ответы (7)
601 сообщение на сайте
(51) Par nodokļa rēķinu uzskata dokumentu, kurā ietverta šāda informācija:
1) rēķina izrakstīšanas datums;
2) rēķina numurs;
3) preču piegādātāja vai pakalpojumu sniedzēja nosaukums (fiziskajai personai — vārds, uzvārds, personas kods) un juridiskā adrese (fiziskajai personai — deklarētā dzīvesvieta);
4) preču piegādātāja vai pakalpojumu sniedzēja reģistrācijas numurs Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā;
5) preču vai pakalpojumu saņēmēja nosaukums (fiziskajai personai — vārds, uzvārds, personas kods) un juridiskā adrese (fiziskajai personai — deklarētā dzīvesvieta);
6) preču vai pakalpojumu saņēmēja reģistrācijas numurs Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā vai citas dalībvalsts ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā, ja tāds ir;
7) preču piegādes vai pakalpojuma sniegšanas datums, ja tas atšķiras no rēķina izrakstīšanas datuma, vai datums, kad saņemta atlīdzība avansā, ja šis datums ir zināms un atšķiras no rēķina izrakstīšanas datuma;
piegādāto preču vai sniegtā pakalpojuma nosaukums, daudzums (apjoms) un mērvienība;utt.
1727 сообщений на сайте
601 сообщение на сайте
Vai fiziskā persona ir reģistrējies kā PVN maksātājs? Ja IK ir cits nosaukums un cits reģistrācijas numurs, likumā ir skaidri pateikts, kam ir jābūt norādītam nodokļu rēķinā.
1727 сообщений на сайте