Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
PVN -NORVĒĢIJA-ZVIEDRIJA-LATVIJA К списку тем
86 сообщений на сайте
Ответы (23)
1598 сообщений на сайте
1598 сообщений на сайте
1598 сообщений на сайте
86 сообщений на сайте
А уж куда деньги перечислять - дело десятое.
28223 сообщения на сайте
86 сообщений на сайте
Может заодно и шведам с норвегами объяснят как доки оформляются.
28223 сообщения на сайте
86 сообщений на сайте
(9.1) Ja citas Eiropas Savienības dalībvalsts persona saskaņā ar šā likuma 26.pantapiektajā un astotajā daļā minēto kārtību vai Eiropas Savienības teritorijā nereģistrēta persona saskaņā ar šā likuma 3.pantadesmito daļu nav reģistrēta Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā, nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā un par saņemtajiem pakalpojumiem aprēķina un maksā preces vai pakalpojuma saņēmējs (apliekamā persona), iesniedzot nodokļa deklarāciju par to taksācijas periodu, kad saņemta prece vai pakalpojums.
А при чём здесь шведы? Они товар отправили, СМР от них получили, что ещё надо? Счёт от норвегов, начисляйте реверс и указывайте в декларации.
12 статья 9 часть
(91) Ja citas Eiropas Savienības dalībvalsts persona saskaņā ar šā likuma 26.pantapiektajā un astotajā daļā minēto kārtību vai Eiropas Savienības teritorijā nereģistrēta persona saskaņā ar šā likuma 3.pantadesmito daļu nav reģistrēta Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā, nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā un par saņemtajiem pakalpojumiem aprēķina un maksā preces vai pakalpojuma saņēmējs (apliekamā persona), iesniedzot nodokļa deklarāciju par to taksācijas periodu, kad saņemta prece vai pakalpojums.
3 статья 10 часть
(10) Ja Eiropas Savienības teritorijā nereģistrēta persona, kurai nav noteiktas saimnieciskās darbības vai komercdarbības veikšanas vietas Latvijas Republikā, iekšzemē veic vienu vai vairākus ar nodokli apliekamus darījumus, tai šā panta pirmajā daļā noteiktajā kārtībā jāreģistrējas Valsts ieņēmumu dienestā kā apliekamai personai, jāaprēķina un jāmaksā nodoklis budžetā neatkarīgi no apliekamo darījumu vērtības. Minētā norma nav attiecināma uz tām Eiropas Savienības teritorijā nereģistrētām personām, kuras iekšzemē sniedz šā likuma 4.pantaseptītajā daļā minētos pakalpojumus.
Все равно не поняла.
86 сообщений на сайте