Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Degvielas atskaites
Labdien,
Vai varat man pateikt priekšā, kur varu izlasīt normatīvos aktus par degvielas maršrutu lapām utt. Vai vispār ir kur noteikts kādā izskatā tām jābūt? Paldies.
Ответы (16)
"Uzņēmuma vadītājs, ievērojot attaisnojuma dokumentiem normatīvajos aktos noteiktās prasības, patstāvīgi izvēlas šo dokumentu formu un sagatavošanas veidu, izņemot gadījumus, ja attiecīga attaisnojuma dokumenta noformēšanu vai saturu reglamentē konkrēts normatīvais akts." Degvielas atskitēm nav konkrēta normatīvā akta, kas noteiktu tā formu.
No likuma par grāmatvedību 7.panta ... Attaisnojuma dokumentam obligāti ir šādi rekvizīti (identifikācijas dati): uzņēmuma nosaukums (komersanta firma) un reģistrācijas numurs Tieslietu ministrijas reģistru iestādēs (darījumos ar fizisko personu — personas kods), juridiskā adrese (ārējiem attaisnojuma dokumentiem), dokumenta nosaukums, numurs un datums, saimnieciskā darījuma apraksts un pamatojums, mērītāji (daudzumi, summas), dalībnieki (darījumā tieši iesaistītās personas) un par saimnieciskā darījuma veikšanu un attaisnojuma dokumentā sniegtās informācijas pareizību atbildīgo personu paraksti. Atsevišķiem attaisnojuma dokumentu veidiem var būt obligāti arī citi papildu rekvizīti (zīmogs un citi), kurus paredz attiecīgie normatīvie akti.
Jā, mums jau arī tāda maršrutu lapa ir izstrādāta. Revidentus apmierina, bet VID nē, jo nav norādīts katras dienas maršruts, bet gan mēneša iztērētā degviela un km, kā arī norāadīts maršruts (tas nemainās, jo pa Rīgu vien braucam. Tāpēc man radās jautājums, vai tiešām mēs darījām visu laiku nepareizi!
lai VID norāda punktu likumā vai noteikumos, kurš tieši ir pārkāpts, jo kā jau minēju neviens normatīvais akts nenosaka ceļazīmes (maršruta lapas) formu. Ja Jūsu izstrādātā maršruta lapa satur visus attaisnojuma dokumenta obligātos rekvizītus, tad viss ir kārtībā.
часть вторая статьи 31 Закона "О дорожном движении".
Водитель транспортного средства должен регистрировать время своей работы в отчете, форма которого утверждена правилами. В этом отчете указывается место базирования транспортного средства, а также ежедневно отмечается:
— регистрационный номер транспортного средства, которым управляет водитель;
— время начала работы;
— показания одометра до начала работы (км);
— время окончания работы;
— показания одометра по окончании работы (км);
— общее время работы;
— общее время управления транспортным средством;
— общий пробег.
Записи заверяются подписью водителя.
Этот отчет в течение недели должен находиться в транспортном средстве и быть доступным для проверки контролирующими органами.
По окончании недели отчет передается работодателю, который должен хранить его в течение года после утверждения.
kā tas likums saucas latviski? Vai tas ir Latvijā apstiprināts?
godīgi sakot es nevaru google atrast tādu likumu. Jūs, Zinaidat, esat pārliecināta, ka tāds likums ir pieņemts Latvijas Republikā ir mums ir saistošs? Viss ko google man atver pāršvarā ir no Krievijas lapām *.ru un Ukrainas.
Часть вторая статьи 31 Закона "О дорожном движении".Извините этот пункт случайно попал. А в остальном почему
Зинаида, вы откуда это взяли?
Ja mēs ieslēdzam loģisko domāšanu:
Likums "Par grāmatvedību" 2. pants. "Uzņēmuma pienākums ir kārtot grāmatvedību. Grāmatvedībā uzskatāmi atspoguļojami visi uzņēmuma saimnieciskie darījumi, kā arī katrs fakts vai notikums, kas rada pārmaiņas uzņēmuma mantas stāvoklī (turpmāk — saimnieciskie darījumi). Grāmatvedību kārto tā, lai grāmatvedības jautājumos kvalificēta trešā persona varētu gūt patiesu un skaidru priekšstatu par uzņēmuma finansiālo stāvokli bilances datumā, tā darbības rezultātiem, naudas plūsmu noteiktā laikposmā, kā arī konstatēt katra saimnieciskā darījuma sākumu un izsekot tā norisei."
Tātad - ja tā trešā persona paņem jūsu maršruta lapu, kur viss vienā čupā ierakstīts, kā viņa varēs izsekot saimnieciskā darījuma sākumam un beigām? Kā jūs paši varat pārbaudīt vai darbinieks ar darba auto un darba degvielu nebraukā personīgajām vajadzībām?
Mēs, piemēram, neesam tik bagāti, lai atļautu darbiniekiem tā rīkoties! Tāpēc maršruta lapas aizpilda pa dienām un pa maršrutiem!
Domājiet līdzi - kāpēc ko vajag!
nu bet ja jau revidentu apmierināja maršruta lapas, tad jādomā, ka tur nebūt nav viss vienā čupā. Jautājuma autore minēja, ka maršruts nemainās, tātad ir regulāri braucieni pa vienu un to pašu maršrutu.
Viens ir revidents, otrs - VIDa pārbaude.
Ja uzņēmuma vadība spēj pamatot, tad - nav problēmu, lai raksta ko grib un kā māk.
Kāpēc norakstot reprezentācijas izdevumus aktā sīki un skaidri apraksta - kam, ko, par ko, kāpēc, bet degvielu norakstot - viens ieraksts un čau!?
Закрыть
Краткое описание нарушения