Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Vai tā ir kompensācijas maksa? К списку тем
Ответы (17)
763 сообщения на сайте
visi parēji rekini jāraksta ar PVN, vai uzņēmums ir PVN apliekamā persona
763 сообщения на сайте
Не поняла ход мысли, что этот atgriezējs списывал, если он машину вернул лизинговой компании?
Es īsti gan nezinu, bet pēc būtības jau šie 3000Ls ir atlīdzība par preču piegādi t.i. par pārdoto(atpakaļ atdoto) a/m. Lai gan man nav nācies sastapties ar kompensācijām, Jūsu pieminētais izskatās kā ar PVN apliekams,kā par pārdotu pamatlīdzekli, diemžēl. Varbūt kāds cits domā labāk (ka nav apliekams), tad lai atbild gaviļniecei
311 сообщений на сайте
Iegādāts PL D1220 K 5310=5000
D5721 K 5310 900
Uzskaitīts nolietojums uz atgriešanas brīdi līzinga kompānijai K1290=2000
Nesamaksātā summa līzinga kompānijai K 5310 =3540Ls
Atgriež a/m līzinga kompānijai D 5310 K 6XXX= 3000
K 5721=540
Tā kā a/m uzņēmumam vairs nav tas jānoraksta
D1290 K 1220 = 2000
D 82XX K 1220 = 3000 - zaudējumi no PL likvidācijas.
Uzņēmums izdomājis ka viņam šie zaudējumi 3000 jāsaņem no fiz.personasa/m pircēja no līzinga kompānijas .Domāju ka tāpēc ka a/m pārdota jau līzinga kompānijai vai šie 3000 zaudējumu segšanas rēķins fiz.personainav zaud.kompensācijas raksturs, jo a/m jau pārdota līzinga kokmānijai un rakstīt kā a/m pārdošanu otrai personai vairs neesošu a/m nevarētu. Vai tomēr var.
Д1290 К1220 = 2000
Д74ХХ К1220 = 3000
Д231Х К6ХХХ = 3000
Д231Х К572Х = 540
Д5310 К231Х = 3540
A/m iegrāmato D 1200 K 5XXX= 33169,10
D 5721 K 5XXX= 5970,44 ( PVN priekšnodoklī)
Nesamaksātā līzinga daļa 24677,34
Atgriež atpakaļ līzinga kompānijai
D 5XXX K 1220 = 20913,00
D 5XXX K 5721 = 3764,34
a/m iegādes vērtība fin.gr - D 1220 = 33169,10 ( IEGRĀMATOTĀ)
uzkrātais nolietojums K 1290 = 4343,57
Noraksta a/m pie likvidācijas
D 1290 K 1220 = 4343,57
D 5XXX K 1220 ( dzēš pie līzinga) = 20913,00
D 82XX ( zaudējumi no likvidācijas) K 1220 = 7912,53 ________________________________________
Kopā K 1220 = 33169,10
Un šos 7912,53 grib piedzīt no fiziskās personas pircēja no līzinga kompānijas.:-< Atvainojos ka tā penterēju te.
Piekrītu pareizi būtu grāmatojumi caur 2310 un tad savst.dzēš.
И почему этот физик, который купил эту машину у лизинговой компании, должен вам платить за начисленный износ?
Arī piekrītu 100%.BET ja nu firma tā iedomājas un tas fiziķis ar mieru( duraks tāds) kā tad to rēķinu tā firma var viņam izrakstīt? Par ko? Kas tas būs?To viņi grib saukt par kompensāciju.Bet tad domāju PVN likums uz to neattiecas.Velssbūs jaājautā VID ko tas saprot un saka par to;-)
Martinas,tam piekrītu, būs jāuzraksta.Protams kad papīrs roka tad cita lieta.
Es arī nevaru izšķirties. Pajautāšu VID ko tie domā.