Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
PPR par pakalpojumiem ?
Pasūtījām firmai restaurēt klavieres, kas tika nopirktas kā prece pārdošanai ( mūsu saimn.darbības joma). Par šo pakalpojumu bija jāsamaksā avanss 50%, un pēcapmaksa 50%. Par pirmo daļu saņēmu PPR nevis rēķinu. Tagad par otri daļu atkal PPR, turklāt, tajā nav norādīta visa pakalpojuma summa , ar piezīmi mīnuss avanss, bet gan tikai otra maksājamā puse. Pilnīgi skaidrs, ka šie dokumenti ir noformēti nepareizi, jo :
1. Vajadzēja piestādīt rēķinu nevis PPR
2. Otrajā rēķinā vajadzēja uzrādīt kopējo pakalpojuma summu, atņemot saņemto avansu.
Sazvanot šo uzņēmumu atklājās, ka direktors pats arī grāmatvedis, pusi nesaprata ko es vispār runāju, mainīt kaut ko atteicās, jo tā darot ar visiem - rakstot PPR, kāpēc man esot pretenzijas utt.
Vārdu sakot iegūt kārtīgus dokumentus bezcers. Vienīgais labums, ka viņi nav PVN maksātāji un tas nesakar nodokli.
Pēc būtības jau pārkāpums nav pārāk milzīgs tikai rēķinu vietā ir PPR ... varētu pievērt acis?
Ответы (12)
На услуги накладная не требуется.
крутняк!!!... народ ужо забыл как ППР расшифровывается... следующие вопросы будут такие: а что такое ППР??? помогите!!!...
Bet nekur tacu nav aizliegts izrakstit pavadzimi par pakalpojumiem..ja butu rekins par precem izrakstits, tad butu pamats uztraukumam..
Ziniet es vairākas reizes par saņemtajiem pakalpojumiem esmu saņēmusi pavadzīmes, bet neķeru kreņķi, jo man ir nodokļu rēķins pēc kā atskaitīt priekšnodokli un uzskaitīt attaisnotos izdevumus.
Vienreiz bij gadījums, kad par priekšapmaksu saņēmu pavadzīmi. Gadās.
ok jo tas vīrelis bija šokā saka ka visām ! skolām rakstot pavadzīmes un nekad neesot bijis pretneziju:) nezinu kas par skolām , bet ieteicu palasīt likumdošanu:)
paldies
Budžetnieki vienmēr ir bijuši tendēti uz p/z.
Pat par izp. celtniercības darbiem tādu ir vēlējušies.
Kaudze laika paiet, kamēr apskaidro, ka MK noteikumi (piem. 1038) ir ar lielāku -vispārēju nozīmi, nekā tie, kuri rakstīti viņiem izpildei, un, kuri citiem nav ne jāzina, ne jāpilda.
Nu bet šausmināties par to,ka par pakalpojumu izrakstīta pavadzīme,jau nu gan nevajadzētu
Ko nozīmē šausmināties !? Normālam grāmatvedim tāds gājiens vispār neināktu prātā - tas taču ir NR/rakstīts likums ko zin jebkurš - par preci - PPR, par pakalpojumu - rēķins. Vēl jo vairāk - par avansa maksājumu PPR ! Murgs kaut kāds.
Starp citu, diezgan daudzi raksta PPR par pakalpojumiem. Taču lai raksta, mani gan tas nemaz nesatrauc. Galvenais, lai būtu visi attiecīgie rekvizīti.
Rumbinja
Bet tie droši vien ir GALVENIE grāmatveži. Normālie jau laikam neraksta PPR par pakalpojumiem, bet GALVENIE gan.
P.S. Docenti (kā mani apsaukāja) arī neraksta, ja kas.
Закрыть
Краткое описание нарушения