Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Строительство. ПВН за работы,выполненные в декабре. К списку тем
Ответы (33)
нет сообщений на сайте
Ja preču piegāde saskaņā ar šā likuma 8.pantapirmo daļu vai pakalpojuma sniegšana saskaņā ar šā likuma 8.pantaotro daļu ir notikusi līdz 2008.gada31.decembrim, bet nodokļa rēķins vēl nav izrakstīts, šim darījumam piemēro attiecīgo nodokļa likmi, kas šādai preču piegādei vai pakalpojumam bija piemērojama līdz 2008.gada31.decembrim!!!
Teikts, ka akts ir parakstīts 05.01.2009. Kādi vēl citi varianti!
1727 сообщений на сайте
17 сообщений на сайте
162. Likuma 8.pantaotrā daļa ir piemērojama celtniecības pakalpojumiem ar brīdi, kad tiek parakstīts nodošanas un pieņemšanas akts par būvdarbu izpildi vai saņemts avanss materiālu iegādei vai citām vajadzībām, kas saistītas ar celtniecības pakalpojumu sniegšanu.
Tad gan būtu joki ...
нет сообщений на сайте
Minēto noteikumu 162. punkts nosaka, kad celtniecības pakalpojumiem piemērojama likuma 8. panta otrā daļa.
Ja akts būtu parastīts decembrī, tad, jā un saskaņā ar likumu nodokļu rēķinu var izrakstīt 15 dienu laikā.
IMHO
1727 сообщений на сайте
349 сообщений на сайте
Labdien
Celtniecības darbu pabeigšanu apstiprina pieņemšanas - nodošanas akts, ja darbu pieņemšanas - nodošanas akts tiek parakstīts 05.01.09.,
tātad darbi tiek pabeigti 2009.gadā un ir piemērojama 2009.gadaPVN likme 21%.
Vēstulei ir informatīvs raksturs.
2691 сообщение на сайте
Akts parakstīts 05.01.2009=20000 LsBez PVN
Samaksa
dzēšot avansu -samaksāts 2008. gadā-2000 Ls ( bez PVN
Samaksai 18000 Ls (bez PVN
Rēķins veidojas
Aizpildīti darbi 2000 Ls + 18% PVN
Izpildītier darbi 18000L + 21% PVN
Dievs stāvi klāt mums celtniecības grāmatvežiem. Nepietiek ka nozarē krahs= vēl PVN avansu gadījumā - iespēja sataisīt putruPie kam šie avansi mēdz būt samaksāti 10% no līguma bet darbus izpilda 2 gadus - tātad visu laiku dzēšot avansus dubultā PVN likme katrā rēķinā- teorētiski ir varbūtība ka vairāk kā gadu.
Ja vēl padomā par 2 formām.... kur visur apakšējā daļa noslēgumā ir ar PVN informāciju.
Vez tam tāmes cenā avanss bija 18% :'(
bet faktā- vai nu 21% vai pat daļai 18 daļai 21%.
Pēc līguma mums jādzēš avans 10% apmērā no izpildīto darbu apjoma un darbi tiks veikti visu 2009. gadu, pieņemšanas nodošanas aktus paraksta katru mēnesi.
Es tik nākamnedēļ saņemšu VID atbildi
1727 сообщений на сайте
Tāpēc iesaku atcerēties un veidot kopsavilkuma kartes objektiem, kamēr nav par vēlu.
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Liepupe
ziņojumu: 3729 08.01.2009 23:25
Tad arī lielas problēmas nesagādātu 2009. gadĀ avansi pat tādā gadījumā, ja pieļaus situāciju, ka tie savu statusu PVN likmei pie to apmaksas 2008. gadā, saglabās visu līguma darbības laiku. Kaut gan, manuprāt, tas nav lietderīgi ne vienai, ne otrai un nebūtu - arīdzan trešajai pusei...
нет сообщений на сайте
Vai LGS Nr.5 prasības?
LGS Nr. 5 "Ilgtermiņa līgumi" standarta prasības parasti piemēro katram ilgtermiņa līgumam atsevišķi. 8. un 9.punktā noteiktajos gadījumos līguma vai līgumu grupas būtības atspoguļošanai, šo standartu piemēro atsevišķi identificējamām viena līguma sastāvdaļām vai līgumu grupai kopumā.
1727 сообщений на сайте
Акты за декабрь заказчику сданы на подписание 23.12.08 (ставка 18%), у зачазчика есть право принимать работы 10 раб.дней. Заказчик подписывает акты 06.01.09. Значит я должна выставить счет 06.01.09 с ПВН 21%. Сумма актов и счета не совпадут!
Как выкручиваться? Некаждый заказчик согласиться увеличить сумму, особенно частники, их налоги не интересуют.
31 сообщение на сайте