Latviešu valodā
Например: декларация НДС

Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).

Налоги и пошлины

UIeN grozījumu piemērošana К списку тем

UIeN grozījumu piemērošana
Lūdzu padalieties- kā praktiski izskatās šo grozījumu piemērošana:"Likuma 5.pantsir papildināts ar jaunu piekto daļu, kas nosaka, ka pie izdevumiem, kuri ir tieši saistīti ar nodokļa maksātāja saimniecisko darbību, ir pieskaitāmi izdevumi darbinieka nogādāšanai no dzīvesvietas uz darbu un no darba uz dzīvesvietu, ja darba specifikas dēļ darbiniekam nav iespējams nokļūt darbā vai nokļūt pēc darba dzīvesvietā ar sabiedrisko transportu".Vai tas varētu būt degviela pers. transportam, ja darbiniekam jānokļūst darbu objektā? Vai tas būs neapliekams ienākums darbiniekam, vai šajos izdevumos varētu būt arī pers. transp. uzturēšanas izdevumi?Kā vispār šie grozījumi piemērojami?
Melioag
Melioag 11.01.2009 08:41
234 сообщения на сайте

Ответы (10)

Manuprāt, tieši tāpat kā līdz šim. Klāt vienīgi varētu nākt ieraksti a/m ceļazīmē "No mājām uz darbu, no darba uz mājām", kaut kā tā.

Līdz šim ceļazīmēs rakstījām - brauciens pie klientiem, pie pacientiem un tml.
Aivars007
Aivars007 11.01.2009 09:24
26984 сообщения на сайте
Nu jā, bet es domāju par personīgā transporta izmantošanu, varbūt ar šiem grozījumiem var kautkā vienkāršot tieši personīgā transporta izmantošanu braucieniem uz darbu un atpakaļ. Līdz šim rakstīju patapinājuma līgumus, lai varētu degvielu norakstīt.
Melioag
Melioag 11.01.2009 10:37
234 сообщения на сайте
"ja darba specifikas dēļ darbiniekam nav iespējams nokļūt darbā vai nokļūt pēc darba dzīvesvietā ar sabiedrisko transportu"" - а Вы сможете доказать, что это так?
Martinas
Martinas 11.01.2009 10:49
38532 сообщения на сайте
Vispār jau smogu, man šķiet, jo darbu objekti ir pa visu Latviju, un ne jau pilsētās. Tāpēc jau es izteicu cerību, ka varbūt ar šiem grozījumiem var to visu vienkāršot, kaut vai nerakstot tos līgumus par automašīnas patapināšanu uzņēmumam, lai darbinieks varētu nokļūt darbā.Bet vispār, tad ar šiem grozījumiem tikpat kā nekas nemainās, kā jau Aivars007 pareizi piezīmēja, nedaudz mazāk jāfantazē, izdomājot maršrutus?
Melioag
Melioag 11.01.2009 10:58
234 сообщения на сайте
Ceļazīmes degvielas attiecināšanai uz izdevumiem jau vienalga ir nepieciešamas - grozies kā gribi. Nav svarīgi - uzņēmuma auto vai patapināts auto.
Aivars007
Aivars007 11.01.2009 13:17
26984 сообщения на сайте
Es domāju, ka šie grozījumi ir domāti, piemēram, šādām situācijām:

- darbs sākas 4 no rīta, un sabiedriskais transports vēl nekursē;

- ie vietas, kur sabiedriskais transports vispār nebrauc utt.

nevis tāpēc, ka ar mašīnu ir ērtāk nokļūt nekā ar sabiedrisko transportu.
Madde
Madde 30.01.2009 10:57
168 сообщений на сайте
Bespaļko seminārā par šo punktu skaidroja sekojoši- tas ir piemērojams darbiniekiem, kuri strādā nakts maiņas, jo naktī sabiedriskais transports nekursē. Bet, tas, ka darbinieks nevar no savas dzīvesvietas nokļūt darbā un otrādi normālā laikā, tā jau ir dzīvesvietas, nevis darba specifika.
Aigak
Aigak 30.01.2009 15:07
44 сообщения на сайте
Ну это исключительно только мнение Беспалько, вероятно он тоже не в курсе, в каких местах сейчас находятся рабочие места и как у нас с маршрутами общественного транспорта не только по ночам.
Tt7
Tt7 30.01.2009 15:19
37863 сообщения на сайте
Kā tad ir jāsaprot "darba specifikas dēļ"? Tad jau būtu rakstīts "darba vietas atrašanās dēļ".
Aigak
Aigak 30.01.2009 17:43
44 сообщения на сайте
Darba vieta jau ir darba specifika:-D
Ilma
Ilma 30.01.2009 17:45
30495 сообщений на сайте

Спасибо сказали

Послать сообщение Добавить в Контакты

Время просмотра сайта без авторизации истекло!

Для дальнейшего просмотра сайта Вам необходимо авторизоваться, либо зарегистрироваться.

Через 10 секунд Вы будете автоматически перенаправлены на форму регистрации.