Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Grāmatvedības apkalpošanas uzņēmums, kurš strādā ar HORIZON К списку тем
Grāmatvedības apkalpošanas uzņēmums, kurš strādā ar HORIZON
Būšu pateicīgs, ja iedosiet koordinātes uzņēmumiem vai grāmatvežiem, kas veic grāmatvedības apkalpošanu un strādā ar HORIZON.
Doma ir sekojoša: mūsu uzņēmums strādā ar Horizon > ar datu ievadīšanu, visām operatīvajām lietām nodarbotos uzņēmuma grāmatvede, bet mūs regulāri pārbaudītu un VID atskaites sagatavotu grāmatvedības uzņēmums.
Vai ir kādam pieredze: cik veiksmīgs būtu tāds risinājums? Cik tas varētu maksāt?
Ответы (25)
es pati.
par pārējo var @
Kāpēc Jūs domājat, ka cilvēks "no malas" uztaisīs labākas un pareizākas atskaites kā pašu grāmatvede?
Ja ir šaubas par grāmatvedes prasmēm, tad jāmaina grāmatvede
Ja vienkārši gribat, lai būtu drošības sajūta - paņemiet zvērinātu revidentu Mariju Kaņepi vai Neldu Janoviču - viņas ne tikai gada pārskatu auditēs, bet visu grāmatvedību izrevidēs.
Andaz- tā tāda jauna mode ieviesusies;) ka datus ievada paši, bet atskaites taisa no malas.
Tonco
Būtībā viss ir atkarīgs no uz vietas strādājošā grāmatveža un kvalifikācijas un atbildības.
Galvenais klupšanas akmens- lai starp divām pārbaudīšanas reizēm atbildīgais grāmatvedis būtu drošībā ka uz vietas strādājošais grāmatvedis nav koriģējis datus jau slēgtā periodā. '
Cik pēdējā laikā painteresējos- to var izdarīt- izkontrolēt datus izmantojot interneta pieslēgumu. no pakalpojumu firmas ofisa pieslēdzoties uzņēmuma datu bāzei. Man tā ir jauna lieta bet droši vien ka varētu dzīvē notikt. Jo pēc būtības kāda starpība vai pārbaudu kā datus ievadījuši darbinieki blakus kabinetā jeb klienta kantorī.
Cena par pakalpojumu- droši vien ka viss atkarīgs no patērētā laika - pie kam ņemot vērā ka tas vairs nav datoroperatora laiks bet augsti kvalificēta grāmatveža darbs kas spēj "ielekt" paša neapstrādātu dokumentu situācijā.
Tas ir daudz grūtāk nekā caur savām rokām izlaižot katru dokumentu.
PZ:
esmu horizon fanāts un lietotājs grāmatvedības pakalpojumu praksē.
Iespējams jau tas ir.Manarī no mājām ir iespēja ieiet darba datu bāzē.Dažreiz tas ir nepieciešams.Bet starpība tā, ka es tos dokumentus esmu redzējusi.
Man arī joprojām vēl nākas ar šo programmu strādāt. Apmēram tūkstoti pavadzīmju mēnesī (izejošo un ienākošo) ievada citi, pārējais - manās rokās. "Grāmatot" tiesības gan ir tikai man. Ar visu to pēc salīdzināšanas aktu izsūtīšanas telefons ir karsts.
Ir arī mazumtirdzniecība, kur katru dienu katrs kases aparāts noformē kases pircēja pavadzīmi, kas automātiski iekļaujas programmā.
Un pieslēdzos programmai es tikai caur internetu.
Kaut ko izdarīt jau var, bet tagad tādi laiki - turēt savu grāmatvedi ne katrs vēlas.
Toties tikko kā (no citas operas) kāds paziņa lūdzās, lai paņemu viņu pie sevis, jo kāda grāmatvedības firma ar ļoti skanīgu nosaukumu tepat Rīgā viņam tā sagrāmatavojusi, ka šie samaksājuši soda naudās vairākus tūkstošus latu.
Lūk, seļavivčik takoj.
Tonco, varu piedāvāt vairākus labus risinājumus drošai sadarbībai. Rakstiet uz
vasa1@inbox.lv atbildēšu detalizētāk.:-)
Aivars007- sagrāmatot var gan firma, gan grāmatvedis tiem soda naudu tūkstošiem.
a ko es saku
ko tad es
es jau neko
varu piedāvāt vairākus labus risinājumus drošai sadarbībai.
varētu padomāt, ka kāds piedāvā - sacūkošu jūsu grāmatvedību un novedīšu firmu līdz bankrotam
Japaina- ....."Bet starpība tā, ka es tos dokumentus esmu redzējusi. "
Atļaujos pasmaidīt- lielā uzņēmumā arī uz vietas strādājošais galvenais grāmatvedis nekad pats visus papīrus neredz. Un tas jau arī pēc būtības nav galvenā grāmatveža darbs- pašam visus papīrus redzēt un ar savām rokām ievadīt programmā.
Aivar - pie tā karstā telefona ne jau programmā vai Jūs vainīgs pēc aktu izsūtīšanas- bet reālā dzīve:
Viens nenodeva dokumentu, otrs labojumus veica tikai uz pieņemšanas eksemplāra- neizlabojot piegādātāja eksemplāru. Cits atrada dokumentā kļūdu- pārrakstīja pavadzīmi ar to pašu Nr izdrukājot uz nākošās baltās lapas- tikai aizmirsa visus kasemplārus apmainīt un vienā grāmatvedībā 10.00 ls bet otrā
11.20.Ls
Varu teikt kad man debitoru uzskaites grāmatvedim ( apjoms nevis 1000 mēnesī bet piecreiz lielāks) arī karstais telefons ikdienā - nevis tikai izsūtot aktus. ( atrakstam naudu pret konkrētajiem dokumentiem nevis pret vecāko. Un viena otra zolīda lielfirma savos maksājumos vēl līdz šī gada vidum taisīja tādus brīnumus- ka domādams neizdomāsi.
Kur nu vēl noliktavu un lielveikalu filiāļu uzskaitveži- kas ievada dokumentus - ka tik nosaukums uz to pusi un beigās paprasa- vai tad tās ir dažādas firmas vai nav vienalga kurai maksā?
Galvenais ka tā jau ir sistēma un pēc pircēja maksājuma saņemšanas meitenēi atliek nopūsties- atkal viņiem....- kas jauc tas jauc un kas nejauc tas nejauc .
Toties kad pazvani un norādi uz neprecizitāti- kas par pašapziņu- "Ko Jūs atļaujaties zvanīt???"- mēs no dižpilsētas- ko Jūs jēdzat.
Gunta
Protams, ka katrs var kļūdīties.
Jūs kā zvaigznēs esat skatījusies - tā arī ir - programmā viena summa, pie klienta pavadzīmē cita summa.
Šodien zvanu kādai firmai uz Ludzu - kas par "skudru pūzni" tur otrā galā bija dzirdams...
No RĪGAS zvana...!
Ačumetj!
Man gan visi klienti vienādi - gan Rīgā, gan Ludzā... Bet laucinieki to Rīgu kā bubuli uztver - paši, un nevietā. Ja kāds rīdzinieks izliekas lielmanīgs, tādam ir jānorāda īstā vieta, manuprāt. Es starp tādiem neesmu. Man visi cilvēki (grāmatveži) vienādi - ja vien prot izskaitīt neapliekamo minimumu, atvaļinājuma naudu un slimībs naudu...
Vieta jau jānorāda- bet kā pēc tam galus dabūsi kopā. Kā saka "nolaid ausis, klausies lekciju par grāmatvedības elementārām patiesībām- un spied kamēr iestāsti kur darījuma partnerim ( ar kuru runāju) varētu būt programmā jāpameklē lai atrastu starpību- protams tādi nav bieži - bet tā jau ir ka labo uztver kā pašsaprotamu un ātri aizmirst bet šie unikumi- nu ziniet reizēm sāp un bezgala kaitina .
Sevišķi ja pretī krievu atutības darbinieks( diemžēl manas jaunās meitenes no krievu valodas tik pat jēdz kā es no angļu- jeb vienkārši sakot- kā cūka no svētdienas)- tad vispār-vakars uz ezera- ņem trubu un skrien pie manis lai salieku pa plauktiem- ja nevar savādāk- dodiet 2006 gada apgrozību un dokumentu kopijas ( jo neuzmanīgi esmu pateikusi ka par uzskaiti atbildu no 2007 gada ) - tikai sākot ķidāt beigu atlikumu aktā pa dokumentiem izrādās ka 2 lati vien starpība un tā pati radusies labojot decembra pēdējās pavadzīmes - nez kur tā milzīgā 2006 gada pārmaksa ( pāris simti lati) pazuda ???
Vispār nav garlaicīgi.
Оказывается не только мне приходилось сталкиваться с тем, что programmā viena summa, pie klienta pavadzīmē cita summa.
Irēna
Visi mēs vienādi ciešam no citu neuzmanības un bezatbildības. Diemžēl.
Bet... tāc darps...
Tāpat vien bērnu dēļ kopā jādzīvo...
Ludmila_st_, mēģināju Jums uzrakstīt uz @vgk.lv, bet laikam k-kas nebija pareizi.
Vai Jūs nevarētu iedot savu e-pastu! (vai uzrakstiet man (e-pasts profilā))
>>guntagermane>>>katrā grāmatvedības firmā viss notiek savādāk:mēs visi 5 darbinieki esam bilancspējīgi grāmatveži,tāpēc arī zinu no pirmdokumenta līdz bilancei katru papīru.:-D
>>Japainaja >>> Jums nav ko atbildēt, labāk paklusējiet ar savām muļķībām.:-D
Закрыть
Краткое описание нарушения