Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
EDS un uzņemuma līgums
Ka EDS atskaites tagad paradit izmaksu fiziskai personai
sask.aruzņemuma līgumu ( nav registrejies kā nod.maksatajs) Agrak bija 3.pielikumspar Soc.Nod un ailē pie IIN bija janorada nulles, savukārt ieturetais un samaks. IIN jaatspoguljo 6.pielikumā, Kā ir tagad?
Ответы (19)
Tagad ir jaunais pielikums par FP izmaksātajām summām 6.pielikumavietā, bet 3.pielikumā tāpat paliek.
Tas nozīmē, ka jaunajā FP pielikumā es vēlreiz rādu aprekinato soc.nodokli jo citādi EDS nesarēķina pareizo IIN, jo soc nod, taču samazina apliekamo ienākumu.
Kur ir rakstīts, ka Ziņojumā "ailē pie IIN bija janorada nulles"???
27.3. par mēnesi, par kuru ir izmaksāta atlīdzība atbilstoši uzņēmuma, graudniecības vai pārvadājuma līguma nosacījumiem, izņemot šo noteikumu 27.1.apakšpunktā minēto gadījumu. Darba devēja ziņojumā norāda par uzņēmuma, graudniecības vai pārvadājuma līguma izpildi aprēķināto atlīdzību (4.aile), obligātās iemaksas (5.aile) un obligāto iemaksu veikšanas datumu (10.aile).
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/vsaoi/vsaoi_20112008_nr.942.doc
Hmmmm.... Ir VIDi, kuri tādus neņem pretī!
nekā, kas viņiem ko pamatot!
Viņi arī uzskata, ka darbinieks var būt pieņemts darbā ar uzņēmuma līgumu. Tas esot normāli, ka neslēdz darba, bet gan uzņēmuma līgumu:-/
Man ar katru dienu aizvien vairāk sāk šķist, ka es neko vairs nesaprotu
ja tik tur nevar saskatīt darba līguma pazīmes... ;)tās jau tagad ir noformulētas.
Arī esmu dzirdējusi, ka VID paši par šo tēmu putrojas un nezina ko atbildēt.Bet kārtība norādīta viņu pašu dokumentā.
Bet tajos noteikumos 27.punktsnosaka "27. Pārskata mēnesī darba devējs PRECIZĒ darba ņēmēja darba ienākumus un obligātās iemaksas".
Bet, ja es neprecizēju, bet iesniedzu pareizo??? Par UzņLīg.
īejaukšos Jūs jaukajā diskusijā
bet tad teorētiki kāda atšķirība sstarp - daraba un uzņēmuma līgumu
ja no albiem maksā gan IIN gan SOC (tiem kas nav reģisrtējušies)
Bet, redz, vieni saka, ka par UL 8.ailenav jāaizpilda, citi, ka IR jāaizpilda.
Tad kā pareizi???
pie darba līguma ir soc.garantijas- atvaļinājums utml., bet pie uzņēmuma līguma šādu garantiju nav un līgumu laužot neviesn neizmantotā atv.kompensāciju neizmaksā.
26. Darba devēja ziņojumā iekļauj arī darba ņēmējus:
26.1. par kuriem obligātās iemaksas un iedzīvotāju ienākuma nodoklis nav veikts sociālo jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos. 4., 5. un 8.ailē ieraksta nulli;
26.2. kuru darba ienākumi ir sasnieguši Ministru kabineta noteikto obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru. 4.ailē norāda visus darba ienākumus, 5.ailē ieraksta nulli (ja obligāto iemaksu objekta maksimālais apmērs jau sasniegts iepriekšējā pārskata mēnesī) vai aprēķinātās obligātās iemaksas (no darba ienākumiem, kas nepārsniedz obligāto iemaksu objekta maksimālo apmēru), bet 8.ailē – ieturēto iedzīvotāju ienākuma nodokli;
26.3. kuriem ir nokavēta darba ienākumu izmaksa. 4.ailē norāda aprēķinātos darba ienākumus, 5.ailē – aprēķinātās obligātās iemaksas, bet 8.ailē ieraksta nulli.
UN?
Par UL ietur visus nodokļus.
Ziņojumā aizpilda 4., 5., aili un 8 (?) aili?
Vai tomēr 8.ailineaizpilda?
nu es saprotu kā jau pirms te minēja, ka norāda 4, 5 aili - par ienākumiem un soc.iemaksām no tiem, bet 8.ailē nulli un ieturēto IIN norāda tad tagad jaunajā paziņojumā par FP izmaksātajām summām (kur norāda arī ienākumus un soc.iemaksas), bet ceru, ka veiks kaut kādus grozījumus šai sakarā un ka nebūs tie nereģistrējušies " fiziķi", kas strādā ar UL jānorāda ziņojumā.
P.s. un 10.ailē norāda ienākuma izmaksas datumu.
Закрыть
Краткое описание нарушения