Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Декларация плательщика фиксированного налога+работника К списку тем
192 сообщения на сайте
Ответы (12)
12 сообщений на сайте
. Проблема лишь с рассчетом авансового платежа на 2009й год: бланк рассчета - приложение к МК нот.38 - обязателен, а там извольте считать 25%(ни 15%, ни мы - "фиксированные" - не предусмотрены вообще!) от дохода предтаксационного года и на этой основе - авансовый платеж. А что делать, если в 2008м получены тысячи, а в 2009м и вовсе доход не предвидится? ВИД посоветовал писать в рассчет нули+заявление с объяснениями. Вот так весело живем. 192 сообщения на сайте
9. Maksātājs, kurš maksā fiksēto ienākuma nodokli, nodokļa avansa maksājumu 25 latu apmērā veic līdz taksācijas gada 15.martam Maksātājs, kurš taksācijas gadā uzsāk saimniecisko darbību vēlāk nekā 15.martā un izvēlas maksāt fiksēto ienākuma nodokli, patstāvīgi iemaksā budžetā nodokļa avansa maksājumu par taksācijas gadu pēc saimnieciskās darbības reģistrācijas nākamajā, šā panta trešajā daļā noteiktajā avansa maksājumu veikšanas termiņā. Ja maksātājs uzsāk saimniecisko darbību vēlāk nekā taksācijas gada 15.novembrī, taksācijas gadā nodokļa avansa maksājums netiek veikts.
(1995.gada 31.maijalikuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 19.12.96. likumu, 25.11.99. likumu, 30.11.2000. likumu, 11.12.2003. likumu, 19.12.2006. likumu, 08.11.2007. likumu un 24.04.2008. likumu)
192 сообщения на сайте
192 сообщения на сайте
Ja neiedeviet- vai neuzskata par parastā nodokļa maksātāju?????
Padalieties pieredzē.
Izbrīnu rada tas ka pie mums to iztaisīja par briesmīgu noziegumu un solīja nepiemērot fiksēto likmi ( iesniegumus aiznesot ar vienas dienas kavēšanos) bet citās nodaļās neprasa:'(