Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Fiziska persona reģistrējusies kā nodokļu maksātās К списку тем
Fiziska persona reģistrējusies kā nodokļu maksātās
Vai ar fizisku personu, kas reģistrējusies VID kā nodokļu maksātājs, var slēgt autoratlīdzības līgumu un piemērot 15%, mīnusojot izmaksas, vai šādi reģistrētas personas maksā 23% iedzīvotāju ienākuma nodokli, par savu pakalpojumu rakstot rēķinu un paši nomaksājot nodokli.Lūdzu paskaidrojiet, VID konsultantu telefons visu laiku aizņemts.
Ответы (11)
Я так понимаю, что, не взирая на то, что физическое лицо зарегистрировано ведущим хозяйственную деятельность, при заключении авторского договора и оплате его налог (15%) удерживается по месту выплаты за минусом оправданных расходов в соответствии с 943 Правилами КМ. То есть iedzīvotāju ienākuma nodokli 15% удерживаете Вы при выплате авторского вознаграждения.
Bet ja šī fiziskā persona ir mums izrakstījusi rēķinu par noteiktu summu, vai tad mums no tā ir jāietur 23%, vai to viņš maksā pats ?
Прочитайте закон о подоходном налоге с населения и 793 Правила Км к нему о том, кто удерживает налог при выплате авторского вознаграждения.
IIN no autoratlīdzības jāietur izmaksas vietā 15%, nemot verā MK noteikumi 943.
Ой, извиняюсь опечатка не 793, а 943 MK noteikumi
Ne vienmēr. Ja fiziskā persona līgumā atrunā, ka norēķinus ar valsts budžetu veiks pati, IIN var neieturēt.
Un var arī neslēgt autoratlīdzības līgumu, bet paratsu pakalpojumu līgumu.
JO - ne jau visiem pakalpojumiem der autoratlīdzības līgums. Izlasiet Autortiesību likumu!
А где сказано, что по договору авторского вознаграждения IIN var neieturēt, если fiziskā persona līgumā atrunā, ka norēķinus ar valsts budžetu veiks pati?
Kaut kur teiks, ka nevar?
Сказано, что удерживается по месту выплаты, если не ошибаюсь, без вариантов, то есть.
Paldies, tiku galā, sastādot autoratlīdzības līgumu( mūziķa pakalpojumi), atskaitot 25 % izmaksas un ieturot 15% nodokli !
Grozījumi likumā “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli”
Atcelta iespēja saņemt apliecību par nodokļa neieturēšanu izmaksas vietā personai, kas veic profesionālo darbību kā mākslinieks vai citas radošas profesijas pārstāvis.
Līdz ar to no minēto personu gūtā ienākuma nodoklis ir ieturams izmaksas vietā vispārējā likumā noteiktajā kārtībā.
Izslēgta likuma 17.panta14., 15. un 16.daļa
Закрыть
Краткое описание нарушения