Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Akcīzes nodoklis kafija. К списку тем
Ответы (20)
10004 сообщения на сайте
У Вас какой статус? Какая лицензия?
В Литве нет и на безалкоголь акциза. Это внутренние акцизные налоги.
почитайте это:
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/likumi/par%20akcizes%20nodokli_jauns.doc
26.pants Nosacījumi, pārvietojot no citas dalībvalsts vai uz citu dalībvalsti akcīzes preces, kuras jau laistas brīvā apgrozījumā
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/akcīzes%20nodoklis/an_22072008_nr.581.doc
Телефон для консультации по акцизу смогу дать завтра, если еще будет актуально.
На Вашем месте я бы писала заявление согласно правилам. И ждала обоснованного ответа. Из закона и правил выходит что просить назад Вы можете.
Либо завозите на чужой акцизный склад и с него везите в Литву.
1)Бумагу присылают немцы?
2)Как оформлена сделка? Товаро-транспортные документы(СМR),например.Кто и куда отправляет. выделен ли завоз в Латвию?
Срочно убегаю пока.
2)Nemci CMR pišut na Litovcev, invoice na nas. Mi invoice Litovcam. Vezut po CMR nemci-perevošik-litovci. V Latviju ne vvozjat.
Jāiesniedz arī attiecīga deklarācija.
Pārdošana uz Lietuvu nav eksports, nodokli atpakaļ nedabūsiet.
(12) Persona, kas ieved bezalkoholiskos dzērienus vai kafiju Latvijas Republikā, izņemot šā likuma 21.pantatrešajā daļā un ceturtās daļas 3.punktā minēto gadījumu vai gadījumu, kad piemēro atlikto nodokļa maksāšanu saskaņā ar šā likuma 25.pantanosacījumiem, samaksā nodokli valsts budžetā: ....
2) saskaņā ar šā panta septīto daļu, ja bezalkoholiskos dzērienus vai kafiju ieved Latvijas Republikā no dalībvalsts.
(7) Fiziskā vai juridiskā persona, kas Latvijas Republikā no citas dalībvalsts ieved vai saņem akcīzes preces, kuras jau laistas brīvā apgrozībā vai nodotas patēriņam citā dalībvalstī, aprēķināto nodokli samaksā valsts budžetā ne vēlāk kā nākamo piecu darbdienu laikā pēc akcīzes preču ievešanas vai saņemšanas Latvijas Republikā vai pirms attiecīgo akcīzes preču nosūtīšanas no citas dalībvalsts, izņemot šā likuma 21.pantatrešajā daļā minēto gadījumu. Ja attiecīgā persona nodokli samaksā pirms attiecīgo akcīzes preču nosūtīšanas no citas dalībvalsts, tā iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam nodokļa samaksu apliecinošu dokumentu.
24.pants Nodokļa deklarēšana
(1) Nodokļa deklarāciju par taksācijas periodu apstiprināts noliktavas turētājs un reģistrēts saņēmējs iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam 15 dienu laikā pēc attiecīgā taksācijas perioda beigām. Šā likuma 23.pantaseptītajā daļā minētajā gadījumā, kad nodokli samaksā pirms akcīzes preču nosūtīšanas no citas dalībvalsts, nodokļa deklarāciju iesniedz ne vēlāk kā piecu darbdienu laikā pēc akcīzes preču saņemšanas Latvijas Republikā. Nodokļa maksātāji nodokļa deklarāciju par dabasgāzi iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam 15 dienu laikā pēc taksācijas perioda beigām. Citi nodokļa maksātāji nodokļa deklarāciju iesniedz ne vēlāk kā piecu darbdienu laikā pēc attiecīgā šajā likumā noteiktā nodokļa samaksas termiņa. Importētāji, kas nodokli samaksājuši saskaņā ar šā likuma 23.pantaotro daļu, nodokļa deklarāciju neiesniedz.
Моё ИМХО:Ввоза кофе в Латвию нет, что подтверждат CMR от немцев.
Единственное, что мне не нравится, что немцы делают вас ответственными за уплату акцизного налога,а получателем акцизного товара(кофе) они должны декларировать Литву.
Акциз при таком варианте, как вы описали, вообще возникать не должен. Исходя из самой идеи акциза.
По телефону не ничего путного вам не скажут. Это нужно со всеми бумагами про ввоз и вывоз идти в управление и не уходить оттуда до получения вразумительных инструкций как получить назад налог если это еще возможно и как не платить его в будущем. Вполне может быть, что из-за непраильных оформлений-регистраций или прочей бюрократии, которую нужно было пройти до сделки, сейчас действительно ничего не вернешь.
1689 сообщений на сайте
Можете, конечно, перемещать на оптовый.
Прямых требований к кофе- накладным по указанию акцизного налога нет, но я бы советовала сделать такой дополнительный реквизит.