Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Revers
Rēķins no ES ar datumu 08.08.2009., prece saņemta arī augustā, bet grāmatvedis saņem rēķinu tikai 23.09.2009. Labot PVN deklarāciju par augustu, vai atspoguļot septembrī? Paldies
Ответы (3)
Я думаю, что надо исправлять декларацию, если товар реально получен в августе и счет датирован августом.
Счет может быть получен и на месяц позже. Читайте закон, правила КМ и методичку к нему.
279. Piemērojot likuma 12.panta1.7daļu, ja preču iegāde Eiropas Savienības teritorijā notikusi un nodokļa rēķins par to ir izrakstīts vienā taksācijas periodā, taču saņemts nākamajā taksācijas periodā, bet līdz likuma 11.pantapirmajā daļā un 12.pantapirmajā daļā noteiktajam nodokļa deklarācijas iesniegšanas un nodokļa iemaksāšanas valsts budžetā brīdim, nodokli var aprēķināt un iekļaut nodokļa deklarācijā par to taksācijas periodu, kurā iegādātas preces Eiropas Savienības teritorijā.
280. Ja nodokļa rēķins par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā ir saņemts pēc nodokļa deklarācijas iesniegšanas un nodokļa iemaksāšanas valsts budžetā noteiktā termiņa un apliekamā persona nav izmantojusi noteikumu 279.punktā noteiktās izvēles iespējas, nodokli aprēķina un iekļauj nākamā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā pēc tam, kad iegādātas preces Eiropas Savienības teritorijā.
Закрыть
Краткое описание нарушения