Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
ciršanas tiesības 2010.g. К списку тем
ciršanas tiesības 2010.g.
ja parskaitu naudu par cirsmu, kas pirkta 2009.gadā (līgums un rēķins) , tad IIN jāietur?
Ответы (14)
Zvanīju uz VID, atbildēja - ja darījums bijis 2009.g., tad izmaksājot naudu 2010.gadā IIN nav jāietur.Varbūt tādēļ, ka likums jaunais sāk darboties no 01.01.2010. un uz atpkaļējiem darījumiem neattiecas;-)
Šodien vēlreiz zvanīju VID konsultantei.Atbildēja šādi.
Kokmateriāliem ( ciršanas tiesību) 2010.gadā pārdošanai vairs tikai piemērojama viena nodokļu likme vienalga cik ilgi kokm. īpašumā. - 10%. Izdevumu norma piemērojama 25% uz celma 50% kokmateriāliem.
Bet par 2009.gadadarījumiem kuriem palikusi neizmaksāta summa uz 2010.gaduteica baidās ko teikt,jo likumā nekas nav pateikts savādāk kā šiem gadījumiem IIN jāietur pie ienākumu izmaksas. Tātad tomēr visa summa jāparāda kā izmaksāta 2009.gadā.T.i. jānodod paziņojums par FP izmaksātām summām kā izmaksāts 2009.gadā viss ienākums.
nekādi izdevumi 25% un 50% nav jāpiemēro. man VID teica, ka 2009.gadasummas , ja izmaksa 2010.gadā apliekas ar 10%.a kā jūs taisāties sniegt FP paziiņojums, ja dabā tā nauda nav samaksāta. MK 1638 no 22.12.09. attiecas uz kokiem???????
Par izdevumiem teica, ka var piemērot. Bet FP iesniegšu un viss
ja piemēros izdevumus , tad saskaņa ar IIN likuma 11.panta1.4(prim) daļu -jāreģistrē saimn.darbība . es tā saprotu
kas ir kapitāla aktīvu atsavināšana? tie ir koki vai nav?
es uzskatu, ka tie nav koki.
jā nav - atradu skaidrojumu pie IIN 11.PANTA
Я так понимаю, что в соответствии с законом par IIeN 15.panta7.daļa nosaka 10 % likmi ienākumiem no augoša meža atsavināšanas izciršanai un tajā iegūto kokmateriālu atsavināšanas(ja gūtais ienākums nav kvalificējams kā ienākums no saimnieciskās darbības), в этом случае не применяются никакие 25% и 50% оправданных расходов (Likuma 11.panta1.4daļa Ienākums no augoša meža un kokmateriālu atsavināšanas nav kvalificējama par saimniecisko darbību, ja izdevumi nav atzīti par saimnieciskās darbības izdevumiem).
Одним словом, если разовая покупка леса на корню у какого-то физического лица ( не превышающая 10000 латов), то удерживаются 10% ПНН без применения оправданных расходов (25%).
Par ienākuma gūšanas dienu uzskata dienu, kad maksātājs saņem naudu.
Nodokli ietur izmaksas vietā un iemaksā budžetā ne vēlāk nākamā mēneša 5.datumā.
Nekur IIN likumā nav pateikts,ka 17.panta10.2.daļa piemērojama tikai saimnieciskās darbības gadījumā.Tas ir tikai VID mutisks skaidrojums. Varbūt, ka likumā tā norma vienkārši aizmirsta izņemt ārā. Šobrīd likums pasaka vienu, VID mutiski citu. Nav saprotams kā rīkoties:-( .
Vai VID pieminētā 11.p 1.4daļa Jums liekas loģisks skaidrojums, lai nepiemērotu 17.p.10.2.daļu?
A cto Noteikumi Nr.229 otmeneni?
V nih napisano, cto fiziceskaja persona v rezumirujuscem porjadke vicitaet 25% rashodov na vosstanovlenie?
Par minētiem izdevumiem jau pasaka IIN likuma 17.p.10.2.daļa. Noteikumi arī nav atcelti.BetVID mutiskais skaidrojums ir tāds kādu apraksta Irena22.
Закрыть
Краткое описание нарушения