Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
pakalpojuma līgums ar fiz.personu К списку тем
pakalpojuma līgums ar fiz.personu
Sakiet, lūdzu, vai nekas nav mainījies attiecībā uz nodokļiem, ja tiek noslēgts pakalpojuma līgums ar fizisku personu, kura nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicējs? Vēl joprojām jāmaksā gan IIN 26%, gan VSAOI 24,09%? Un vai šajā gadījumā ir jānodod paziņojums par FP izmaksātajām summām?
Ответы (9)
А при чём здесь VSAOI 24,09%?
Ничего не изменилось. Платятся все зарплатные налоги.
Oi, es kļūdījos - VSAOI 33,09%! Pareizi taču? Un kā ir ar to paziņojumu par FP izmaksātajām summām?
Par VSAOI dod 3.pielikumu par IIN Paziņojumu par FP izmaksātām summam pēc ienākumu izmaksas nākošajā mēnesī.
Илма подскажите пож.А если такой доход (pakalpojuma līgums ar fiz.personu)
выплачив регулярно-кажд месяц и 3 пиеликумс тоже сдавался кажд месяц.А вот пазинойумс по иин не здавался.Тогда сдать за год? А какой код указывать?Это же алга.
Ts ir parasts drbuzņēmuma līgums. Visi nodokļi kā algai, tikai nav riska nodeva.JaIIN esiet iekļāvusi 3.pielikumā, tad paziņojums par FP izmaksāt
am summām par gadu nav jādod vispār,citādi ar šo kodu IIN tiks uzskaitīts dubultā.
Ой !Вот спасибо! Я уже недавно спрашивала про это.Но в той теме меня не поняли.Сейчас не могу найти.Я там именно про это и спрашивала-не будет ли дублировано.Тогда значит и в пазин по иин который до 1,02, сдается их тоже не включаем? Вроде так будет праильно
Aizdomājos par šo Jūsu jautājumu.Pateicu nepareizi, atvainojiet.Pirmkārt,vai IIN esiet likusi 3.pielikumā vai devusi atsevišķu paziņojumu kā ieturētu IIN katru mēnesi iesniedzot Paziņojumu par FP izmaksātām summām.Ja likāt 3.pielikumā tad IIN ir ticis uzskaitīts kā darba algai nevis uzņēmuma līgumam, jo tur nevar ielikt atsevišķu kodu.Tādā gadījumā, ja IIN dodot tikai 3.pielikumā - jāiesniedz Paziņojums par FP izmaksātām summām kā algas nodoklim līdz 01.februārim tāpat kā pēc darba līguma strādājošiem.
Paldies Ilma.skaidrs.iekljausutaja Pazin (lidz 01.02.2010)Bet atsev Pazinjojumu Par FP... nenodosu.Tikajtagad nezinu ar kadu kodu-Darba alga vai ....Var but pajautasu VIDaa.
Закрыть
Краткое описание нарушения