Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
PVN deklarāciju iesniegšanas un samaksas jaunie termiņi К списку тем
PVN deklarāciju iesniegšanas un samaksas jaunie termiņi
Kā ir tagad janvārī ar termiņiem decembra deklarācijai un nodokļa nomaksai?Pēc PVN likuma 11.P,12.P.deklarācijas iesniegšanas un nodokļa nomaksas termiņs ir 20 dienas pēc pārskatas perioda.Bet vai tas attiecas arī uz decembra deklarāciju un decebra nodokļa nomaksu ,vai tomēt šobrīd par pamatu vēl jāņem 15.01.paldies
Ответы (24)
Par decembri deklarācijas un PVN nomaksas termiņš līdz 15.01.
Paldies! Man arī tā likās,bet sāku nez kāpēc šaubīties!sazvanīju VID,tur man arī tā atbildēja!
Ja EDS-ā - plus piecas dienas.
Bet jāsamaksā tāpat līdz 15.01-vai ne?
Par decembri pagaidām jā - līdz 15.01.2010.
Taču, ja nokavē tikai dažas dienas, soda naudu nerēķina. Cik man zināms. Bet tas ir neoficiāli.
Заплатить лучше до 15 числа, сразу сантимчики набегают...:-<
не бегут пени, если 2 дня задержишь, т к гос.касса не расчтывает от Вас получить 16 числа, 15+3 дня (3 дня банковские)- проверено. Тоже НЕ ОФ.
Likums "Par nodokļiem un nodevām" 29.pants3.daļa - nokvējuma naudu neaprēķina,ja budžets tam piekritīgo nodokļa maksājumu ir saņēmis piecu darbdienu laikā pēc maksājuma termiņa iestāšanās.
http://www.***censored***/lv/zinas/1/1044
Saskaņā ar noteikumu 10. punktu PVN 1 pārskatā atsevišķi jānorāda būs darījumi, kuru pamtsumma (summa bez PVN) ir 1000,00 Ls un vairāk. 2009.gadā bija 500 Ls.
Par taksācijas perioda maiņu apliekamā persona informē Valsts ieņēmumu dienestu: ja periodam ir jāmainās no ceturkšņa uz mēnesi, - iesniedzot nodokļa deklarāciju par janvāri (saņemot deklarāciju par janvāri, tiek uzskatīts, ka turpmāko taksācijas gadu tās būs par katru mēnesi).
ja periodam ir jāmainās no mēneša uz ceturksni, - iesniedzot paziņojumu līdz taksācijas gada 31.janvārim.
.. a ja no mēneša uz pusgadu? Ko tad?
там же
Mana pārliecība ir, ka vajadzētu informēt Valsts ieņēmumu dienestu arī par apstākli, kad deklarācijas tiks iesniegtas par pusgadu - tad uzņēmējam ir pārliecība, ka viss ir paziņots un nebūs nekādi nepatīkami pārsteigumi. Kā saka: dubults neplīst!
Ar cieņu,
Rolands Celmiņš
Varēja jau VID`s fiksi izstrādāt formiņu EDS`ā, tur tak nav nekā sarežģīta .. i viss būtu bumbās .. cilvēkiem mazāk jautājumu un problēmu
Un šomēnes pēdējā PVN iesniegšanas diena ir 21.02 (jo 20. ir svētdien)?
Izdevās beidzot sazvanīt VID 1898, pateica, ka var 21.02
Nu es nemaz par to nemaz nešaubījos, man pat tāds jautājums neradās:-D
Un vēl, ja mums tagad jāsniedz PVN pārskats par ceturksni, tad maksāt arī reiz ceturksnī?
Jā jāmaksā arī reizi ceturksnī saskaņā ar deklarāciju, ja vien negribiet maksāt katru mēnesi avansā.
Не знаю, но мне кажется, что ежемесячные платежи легче сделать, чем потом искать большую сумму.
Закрыть
Краткое описание нарушения