Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки
Несвоевременно сданный отчет К списку тем
82 сообщения на сайте
Ответы (24)
255 сообщений на сайте
339 сообщений на сайте
82 сообщения на сайте
нет сообщений на сайте
Потом скопировать еще раз и январь поменять на год.
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Я обычно созваниваюсь с инспектором по работникам, если нужно исправить, а сама не могу - меняли. Объяснить ситуацию...все мы люди;-)
387 сообщений на сайте
сообщений: 370 09.02.2010 15:13
Я тоже кинулась смотреть и тоже у меня не год, а месяц! Я его скопировала, поменяла на год, поставила сегодняшнюю дату и сдала в ЭДС как исправленный. Не ругался пока...
Я поступила так же, но ЭДС не понимает,ЧТО вы исправляете. Ведь в обоих отчетах разные периоды. Внимательно прочитайте сообщение-ответ от ЭДС.
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Par nodokļu deklarācijas iesniegšanu, pārkāpjot nodokļu normatīvajos aktos noteikto iesniegšanas termiņu līdz 15 kalendāra dienām, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām līdz 50 latiem.
Par nodokļu deklarācijas iesniegšanu, pārkāpjot nodokļu normatīvajos aktos noteikto iesniegšanas termiņu no 16 līdz 30 kalendāra dienām, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām no 51 lata līdz 200 latiem.
Par nodokļu deklarācijas iesniegšanu, pārkāpjot nodokļu normatīvajos aktos noteikto iesniegšanas termiņu vairāk par 30 kalendāra dienām, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām no 201 lata līdz 500 latiem.
Par informatīvās deklarācijas neiesniegšanu par uzkrājumu ienākumiem nodokļu normatīvajos aktos noteiktajā termiņā -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām no 100 līdz 250 latiem.
Par šā panta ceturtajā daļā paredzētajām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām no 251 lata līdz 500 latiem.
Par informatīvās deklarācijas iesniegšanu, izņemot deklarāciju par skaidrā naudā veiktajiem darījumiem un informatīvo deklarāciju par uzkrājumu ienākumiem, pārkāpjot nodokļu normatīvajos aktos noteikto iesniegšanas termiņu, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām 10 latu apmērā.
(14.12.2006. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.01.2007.)
Сделала ту же глупость - сдала прецизетс и он принял его как новый документ:-O
В ВИДе мне сказали создать новый документ не копируя(!) и сдать как уточненный.
Жду ответа...