Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
IIN avansa maksājumu aprēķins uz 2010.g. К списку тем
IIN avansa maksājumu aprēķins uz 2010.g.
IIN avansa maksājumu apēķins no saimnieciskās darbības uz 2010 taksācijas gadu. Pēc kādas likmes ir jāreķinā 29 rindu (pirmstaksācijas gada ienākuma nodoklis) 15% vai 26% ?
Ответы (12)
Tāpēc, ka pārejas noteikumos tā ir rakstīts.
Liels paldies par atsaucību
Man arī neskaidrības ar avansa aprēķinu 2010. Ja jau reizinām ar koef. 1,5 pag.gadanodokli, tad kādu minimumu neapliekamo liekam 23 rindā? 2009 vai 2010.gada??? Tā kā nav nekādu met. norādījumu par avansa maks. aizpildīšanu, katrs to laikam pilda, kā saprot. Es aizpildīju 29.rinduar 15% , bet 31.r. = 29.rindax 1,5. Bet tas jau rezultātu nemaina. EDS laikam iesniegt avansa aprēķinu nevar???
Kur jūs ņēmāt tādu aprēķinu?
Nekur neņēmu. Paklausījos, ko saka viens Vid, tad cits, tad padomāju.... Kaut kā no situācijas jāiziet. Nu nav metodikas avansa aprēķinam. Vismaz es atrast nevaru. Ja izmaiņas likumdošanā paredz pag.gadanodokli x 1.5 koefic, tad kaut kā tajās ailēs jāsaliek. ja 29.rindaprasa pag. gada nodokli, tad lieku to, bet 2010.gadamreizinu ar 1.5. Ja ir labāki varianti, vai informācija, kā 'pareizāk darīt, labprāt uzklausīšu.
It kā jā... Bet kopš tā laika jau bijuši grozījumi pašā IIN likumā. Kaut vai tas, ka avanss 15.martā ir 1/4 no iepr.gadaavansa ( likuma 18.pants3.p-ts), kas jau ir pretrunā ar šo MK not.Nr.38 7.p-tu Un tas nelaimīgais koefic. 1,5, kas ir likuma pārejas noteikumu 53.p-tā.... To arī it kā nevar ignorēt. Likums tā kā būtu primārais, uz ko jāskatās, nevis MK not. Nu neiet, neiet manuprāt te kaut kas kopā, bet kaut kā tas avansa aprēķins jāiesniedz. Vislabākais, ka man VIDā atbildēja, ka katrs darot tā , kā saprotot. Kaut vai minimums neaapliekamis. Pag.gadā liku to min., kas uz avansa gadu attiecās (tā man lika darīt). Tai pat laikā, ja ņemam pag.gadaienākumus ar atbilstošu nodokli, tad jau būtu iepr. gada minimums jāliek un tad attiecīgi rezultāts ar 1.5 jāreizina. Bet vispār, nesaprotu.....
Šodien zvanīju uz VID un tur man pateica, ka jāsniedz brīvā formā, jo iepriekšējie noteikumi vairs nav spēkā saskaņā ar to, ka nu likumā ir aprēķina kārtība, bet MK vēl nav izstrādājis aprēķina formu, lai gan likums to nosaka. Vieni rēķinot 15% x 1.5, citi 26%, jo būšot likuma grozījumi, ka jāpiemēro 26%. Un kā Jūs saprotiet to "pamatoto aprēķinu", lai varētu maksāt mazāk nekā sanāk pēc 2009.gadarezultātiem?
Ievaneto, есть переходные правила, в которых написано 15% х 1,5. Если Ваш ВИД их не читал, это его проблемы.
Ineho!
IIN avansu EDS sistēmā var pievienot kā failu pie IIN deklarācijas nodaļā "Iesniegtie dokumenti".
Закрыть
Краткое описание нарушения