Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Starpība starp faktiski patērēto un patērēto degvielu pēc normas К списку тем
Starpība starp faktiski patērēto un patērēto degvielu pēc normas
Kā pareizi grāmatot starpību starp faktiski patērēto degvielu un aprēķināto patērēto degvielu pēc patēriņa normas, ja tā pārskata mēnesī sanāk negatīva?
Ответы (16)
Vai tā degviela ir iztērēta vairāk kā normās noteikts?
Nē - pēc normas aprēķinātā sanāk vairāk nekā faktiski iztērēts.
Tāpēc ka, ja ir pozitīva, tad redziet jāgrāmato uz "ar saimniecisko darbību nesaistītajiem izdevumiem"

.. bet ja ir negatīva, tad kā? Tie ir saimnieciskās darbības izdevumi?
Tas nozīmē, ka normas jāpārskata, jo nav pareizas.
Машина ездит по факту, а не по нормам. Как можно списать в расходы то, что фактически не использовано?
Lūk tam es piekrītu.Jāgrāmato tiki tad, ja ir +, bet ja mazāk nekas nav jāgrāmato, tad viss ir labi.:-D
Ja gribās kaut ko tomēr norakstīt - tad šoferim var piešķirt prēmiju par ekonomisku braukšanu
Normas, ta ir pareizas .. nosaku pēc likumdošanas, jo sanāk negodīgi, ja es tās noteikšu mazākas - valstij būs papildus jāmaksā nodoklis .. bet ja es taupīgi braucu .. tad nez` kapēc starpību man sanāk "norīt"?!
Prēmijas arī nederēs - tur tak atkal nodokļi jāmaksā
Nu tad liecieties mierā un beigta balle.Priecājieties, ka nepārtērē normu, nekas nav jāgrāmato.
Skaidrs! Paldies visiem, kuri piedalījās!
Hmm... kas tā par likumdošanu, kurā degvielas patēriņa normas noteiktas?
Man šķiet, tas auto tehniskajos dokumentos tikai.
Likumdošana = "48.1 Ja no transportlīdzekļa izmantošanas personīgām vajadzībām ir gūts labums, par ko tiek veikti iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksājumi un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā ar iedzīvotāju ienākuma nodokli apliek labumu, kas gūts, izmantojot darba devēja vieglo pasažieru automobili personīgām vajadzībām, transportlīdzekļa degvielas iegādes izdevumus iekļauj saimnieciskās darbības izdevumos, pamatojoties uz faktiski nobraukto kilometru skaitu katrā mēnesī, par kuru veikti minētie maksājumi un iemaksas, un darba devēja noteikto degvielas patēriņa normu uz 100 kilometriem, kas nepārsniedz izgatavotājrūpnīcas norādīto pilsētas cikla degvielas patēriņa normu vairāk kā par 20 procentiem."
Pēc šīm normām, un tajās arī iekļaujos. Protams, es varu noteikt normu 3 l/100km un maksāt UIN ragā .. bet nu tā darīt būtu muļķīgi. Vnk jautājums bija par to, ja pēc aprēķina starpība sanāk negatīva (un tāda, es domāju, nesanāk man tikai vienam). Tāda iespēja VID metodikā netiek aprakstīta .. kaut kāpēc
Papildjautājums:
Vai šīs starpības var summēt gada ietvaros un, ja summa ir pozitīva, tad koriģēt apliekamo ienākumu, bet ja negatīva, tad "norīt"?
Vai to tomēr dara katru mēnesi atsevišķi un ja pozitīva tad uzreiz koriģē?
Tāpēc nav aprakstīta, ka tāda nav un nevar būt.
Summē visas pozitīvās summas par gadu ( neko negatīvu neņem vērā) un tā kā UIN rēķina reizi gadā tad nav nekāu iespēju koriģē uzreiz pa mēnesi:-D
Var būt un ir!!
Katru mēnesi pozitīvo starpību kontē uz "nesaimnieciskie izdevumi" un gada beigās konta saldo liek UIN deklarācijā 3.rindā, laikam, un vēl reizina ar koeficientu 1.5, tādā nozīmē es biju domājis - koriģē katru mēnesi.
Закрыть
Краткое описание нарушения