Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Бухгалтерская отчетность, СГД - взаимоотношения, информация, аудит
страхование гражданской ответственности бухгалтеров К списку тем
Lina 12.05.2010 09:15
167 сообщений на сайте
167 сообщений на сайте
Ответы (11)
strahovshikam vopros zadala, no poka molchat:) Auuu, buhgaltera, kto to zastrahovan?? komu to denjgi vozmestili??:)
Lina 12.05.2010 11:20
167 сообщений на сайте
167 сообщений на сайте
Kaut kā dīvaini izklausās: "komu to denjgi vozmestili".... S...i strādājat? Uz soda naudām un uzrēķiniem
Man vairākus gadus bija šāda apdrošināšana, jo bija klients, par kuru nebija pārliecības, ka nebūs nepatikšanu. Tomēr nekādus "zaudējumus" klientam neradīju, līdz ar to nebija pamata apdrošināšanas izmaksām. Bet reiz man bija vieni interesenti, kas interesējās par grāmatvedības pakalpojumiem un viens no pirmajiem jautājumiem bija tāds - "ja mums neatmaksās PVN pārmaksu 1 mēneša laikā un tas būs grāmatvežu dēļ, vai jūsu apdrošinātāji mums to kompensēs?" Man likās, ka man būs mierīgāk bez šādiem klientiem
Es arī kādreiz gribēju šādi apdrošināties, bet tad pārdomāju.
Jācenšas cik nu var strādāt godprātīgi, jālasa un jāievēro likumi, jācenšas ar klientiem būt kontaktā savstarpējas cieņas atmosfērā.
Piekrītu arī Ilzei.
Jācenšas cik nu var strādāt godprātīgi, jālasa un jāievēro likumi, jācenšas ar klientiem būt kontaktā savstarpējas cieņas atmosfērā.
Piekrītu arī Ilzei.
ka es domaju, procedurai jabut tadai. Ir klients, firma karto gramatvedibas uzskaite.Tamklientam nak audits, uzrekina soda naudu par nepareizo gr. kartoshanu. Klients iet tiesaties ar. gramatv.firmu Un ja bus tiesas lemums, ka vini bija vainigi , tad tikai tad apdrosh.kompanijaizmaksa atlidzibu ??? Bet es ne nedzirdeja par tadiem kaut kadiem gadijumiem. Man liekas ka tas ir tikai reklama no apdrosh.kompanijam..
Lina 12.05.2010 17:03
167 сообщений на сайте
167 сообщений на сайте
Domāju - neko viņi nemaksās. Tāpat kā ar auto KASKO - dara visu iespējamo, lai nemaksātu.
Pēc tam vēl pašam gandrīz jāpeimaksā par viņu pakalpojumiem.
Jābūt kārtīgi noorganizētai dokumentu apritei - jāsanumurē visi pieņemtie dokumenti, jāsaņem un jānodod ar aktu. līgumā jāatrunā riska zonas...
Pēc tam vēl pašam gandrīz jāpeimaksā par viņu pakalpojumiem.
Jābūt kārtīgi noorganizētai dokumentu apritei - jāsanumurē visi pieņemtie dokumenti, jāsaņem un jānodod ar aktu. līgumā jāatrunā riska zonas...
es jums piekritu. Bet ka japienem un jaapraksta 30-50 chekus, 20-30 dažus rekinus, ja klients atnak tikai 14 datuma..(liguma rakstits janes lidz 10 datuma), un ja suta caur fax?? Ka jums dzivee ta izskatas?
Lina 13.05.2010 09:12
167 сообщений на сайте
167 сообщений на сайте
es meginaju nemt tikai pec akta no viena "nedrosha" klienta, bet bija loti sarazgiti tie akti noformet... klients gaida kamer mes viss aprakstam, pec tam papildinam, un protams ka abam pusem nebija savstarpeja uzticešanas...Un ka rezultats mes lauzam ligums
Lina 13.05.2010 09:26
167 сообщений на сайте
167 сообщений на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть