Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
pvn pasākumiem К списку тем
14 сообщений на сайте
Ответы (30)
Задавая вопрос работнику ВИД в 50% случаев отправляют читать закон. Так что если Вы закон прочитали, но чего-то не поняли, не понятно что делать. Разве что идти сюда на форум.
Я жду письменного ответа из ВИД уже почти месяц, казалось бы на очень простой вопрос "Как расчитать акциз на кофе если его содержание в продукте 20%). Уже не выдержала, позвонила. Мне сказали, что перезвонят, надо проконсультироватся. Так и не перезвонили. Телефон их, как обычно, не отвечает.
6.pants Ar nodokli apliekamie bezalkoholiskie dzērieni un kafija
(2) Ar nodokli apliekamais objekts ir kafija — malta vai nemalta, grauzdēta vai negrauzdēta, ar kofeīnu vai bez tā, kura tiek klasificēta Kombinētās nomenklatūras 0901.preču pozīcijā, kā arī kafijas ekstrakti, esences, koncentrāti un izstrādājumi uz šo ekstraktu, esenču vai koncentrātu pamata vai uz kafijas pamata, kuri tiek klasificēti Kombinētās nomenklatūras 210 111. vai 210 112.preču pozīcijā.
Они не знают надо ли считать налог со всей массы продукта или только с 20%. Из текста закона это не понятно.
Для начисления акцизного налога на кофе используется формула:
A – сумма акцизного налога (в латах);
L – ставка акцизного налога (в латах за 100 килограммов);
m – масса кофе (в килограммах).
Как понимать?
Попросите подтверждение в нормативке. А в случае с кофе там ничего подобного нет
У Вас есть объект ст. 6.
6.pants Ar nodokli apliekamie bezalkoholiskie dzērieni un kafija
(2) Ar nodokli apliekamais objekts ir kafija — malta vai nemalta, grauzdēta vai negrauzdēta, ar kofeīnu vai bez tā, kura tiek klasificēta Kombinētās nomenklatūras 0901.preču pozīcijā, kā arī kafijas ekstrakti, esences, koncentrāti un izstrādājumi uz šo ekstraktu, esenču vai koncentrātu pamata vai uz kafijas pamata, kuri tiek klasificēti Kombinētās nomenklatūras 210 111. vai 210 112.preču pozīcijā.
Есть ставка:
15.pants Nodokļa likmes bezalkoholiskajiem dzērieniem un kafijai
(1) Bezalkoholiskajiem dzērieniem (par 100 litriem) nodokļa likme ir 4 lati.
(2) Kafijai (par 100 kilogramiem) nodokļa likme ir 100 latu.
Где написано что нужно платить за чистый кофе????? Посмотрите акцизные декларации и правила по их заполнению
Noteikumi par akcīzes nodokļa deklarācijas veidlapām un to aizpildīšanas kārtību
Noteikumi nr. 300
49. Akcīzes nodokļa maksātājs kafijas un bezalkoholisko dzērienu deklarācijā kafijas daudzumus norāda kilogramos, savukārt bezalkoholisko dzērienu daudzumus - litros.
Для примера посмотрите ставки на крепкий алкоголь и пиво:
12.pants Nodokļa likmes alkoholiskajiem dzērieniem
(1) Alkoholiskajiem dzērieniem nodokli aprēķina pēc šādām likmēm:
1) alum (par 100 litriem) — 2,18 latu par katru absolūtā spirta tilpumprocentu, kas izteikts ar precizitāti līdz vienai desmitdaļai, bet ne mazāk kā 4 lati par 100 litriem alus;
5) pārējiem alkoholiskajiem dzērieniem (par 100 litriem absolūtā spirta) — 890 lati.
В декларации:
21. Akcīzes nodokļa maksātājs alkoholisko dzērienu deklarācijas 1., 3., 5., 6., 7. un 8.ailē alkoholisko dzērienu daudzumus norāda litros, savukārt 2., 4. un 9.ailē - absolūtā spirta litros.
Извините что встреваю.Каковы критерии этой далиб максы-чтобы она не облагалась пвн.Прочитала например-что далиб макса за семинар-это все равно обл пвн.Это и понятно.Фактич это плата за семинар.А вот как со спортом?
1912 сообщений на сайте
2.1. līgumsodiem, drošības naudai, rokas naudai, biedru naudai, apdro¬šināšanas sabiedrību izmaksātajai atlīdzībai par apdrošināšanas gadījumu, pasākumu dalības maksai un izdevumu kompensāciju maksai, kas nav atlīdzība par preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu;
1912 сообщений на сайте
Похоже, это будет только 21.06.2010.
Это возвращаясь к началу обсуждения о качестве консультации в СГД.
Turklāt, ja produktu gatavojat paši, tad jau zināt, cik kg "tīrās" kafijas tam izlietojāt.