Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
PVN
Латвийская фирма не PVN плательщик прои зводит услуги , а получатель услуг Великобритания не имеет номер VAT, как мы должны выписать счет-фактуру ( без PVN ?)
Ответы (11)
ну а если Латвийская фирма не PVN плательщик -разве она будет счет выписывать с ПВН
Вот зарегистрируется плательщиком и будет потом выписывать кому положено
(5.3) Fiziskās vai juridiskās personas un šādu personu ar līgumu vai norunu saistītas grupas vai to pārstāvji var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā un nemaksāt nodokli valsts budžetā, ja to veikto ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā nav pārsniegusi 10 000 latu.
(5.7) Šā panta 5.3 daļa neattiecas uz gadījumu, kad persona citas dalībvalsts personai, kas veic saimniecisko darbību, sniedz vai no citas dalībvalsts personas, kas veic saimniecisko darbību, saņem pakalpojumu, kuram sniegšanas vietu nosaka saskaņā ar šā likuma 4.1 panta ceturto daļu.
Ja Latvijas NEapliekamā persona grib sniegt VIENREIZEJO preču transporta pakalpojumu Lietuvas apliekamai personai, kas veic saimniecisko darbību, pārvedot preces no Ventspils uz Talsiem par summu 100Ls, vai tai ir jāreģistrējās VIDā kā PVN maksātājs? Ja atbilde bus "jā", tad kad drīkstēs izstāties no PVN maksātāju reģistrā? Kādas atskaites par šo darījumu būs jāiesniedz? Paldies,
Kāpēc Jūs iedomājieties, ka 100Ls dēļ Jums jāreģistrējas kā PVN maksātājam?
Ilma, bet Tt7 dod atsauci uz PVN likuma 5.7.pantu kur pateikts, ka 5.3 daļa (10 000Ls robeža) neattiecas uz ES sniegtiem/saņemtiem pakalpojumiem, kuram sniegšanas vietu nosaka
sask.aršā likuma 4.1.4.daļu.
Es uzskatu, ka preču transportēšanas pakalpojuma sāņēmējs ir ES apliekamā persona, kura veic saimn.darbību (kaut prece nešķerso LR robežu) un mums, pirms sniegt šādu pakalpojumu būtu jāreģistrējās LR VIDā kā PVN maksātāji. Vai es pareizi domāju? (Man jau jūk visi panti, punkti un atsauces PVN likumā)...
По товарам есть потолки регистрации, по сделкам с ЕС, а вот по услугам никаких потолков нет, хоть 100 евро, хоть 20, порядок регистрации един для всех
Значится - надо регистрироваться... А как с процедурой выхода из регистра плательщиков НДС?
Значится - надо регистрироваться... А как с процедурой выхода из регистра плательщиков НДС?
С процедурой выхода сложнее, самый простой способ - не сдавать декларации, правда накажут административно, но и исключат из регистра плательщиков.А собственно, зачем этот статус терять, если нет необлагаемых сделок......
Закрыть
Краткое описание нарушения