Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Priekšnodoklis par degvielu un pakalpojumiem 80% К списку тем
Priekšnodoklis par degvielu un pakalpojumiem 80%
Vai es pareizi saprotu, ka 80% PVN priekšnodoklī attiecas uz jauniem, no 01.01.2011 gada iegādātiem auto, vai tas attiecas arī uz visiem auto, kas jau iepriekš bijuši iegādāti, nomāti vai importēti līdz šim - t.i. - visiem ar vieglajiem auto saistītiem izdevumiem?
Ответы (28)
Visiem ar vieglajiem a/m saistītiem izdevumiem neskatoties kad a/m iegādāta.
neskatoties kad a/m iegādāta...
Ilma, ko jūs?
Kā var piemērot normu, kura "pagātnē" nemaz neeksistēja???
Ja tas tā būtu, tad vismaz pārejas noteikumos tas būtu minēts
Uz atpakaļu jau nepiemēros, piemēros no ši gada, bet visām. Vai tad ne tā.
T.i. ši gadā radušiem izdevumiem ne jau uz atpakaļu par kaut ko.
es saprotu a/m vieglajiem neskatoties, kad iegādāti izdevumi 80% ar 2011. g.
Vai tad tikai ar 2011.gadu Tas nebij 2010.gadā?
Uzmanīgi pārlasīju likumu un saistītos dokumentus,....neatradu norādi, ka tas attiecas uz jau iepriekš iegādātiem.....ja likumu piemēro ar 01.01.2011 - varbūt var piemērot tikai tiem, kas tiks iegādāti no jauna???:-x
Par ko iet runa? Par tekošajiem izdevumiem vai kaut kādiem uz atpakaļu. Protams tikai par izdevumiem sākot no 01.01.11., bet šeit a/m iegādes datumam nav nekādas nozīmes.
Otija
varbūt var piemērot tikai tiem, kas tiks iegādāti no jauna???
_____________________________________________________________
Отия, халява не пройдет!

Вчера считала процентовку с 37 сантиков ПВН. Еле поборола желание отдать фсе 100 %.
А как с предналогом на само авто? Если новая легковушка куплена в 2008 -2010 году или раньше, НДС у неё не маленький, пересчитывать НДС по пропорции 80 +20 на оставшееся время использования с 2011 года не надо?
Возможно Отия это имела ввиду?
Neko uz atpakaļu nav jāpārrēķina.
пересчитать НДС по пропорции на Х лет назад, пересдать декларации, оштрафоваться, отдать в бюджет + не забыть про пени
Лен, не пугай народ.
Bet to visu tā jādara tiem ,kuri domā, ka PVN atskaite jānodod līdz 15.datumam8-)
Bet vai tas attiecas arī uz tiem vieglajiem auto, par kuriem ar GPS izdrukām tiek VIDam pierādīts, ka tie tiek lietoti tikai un vienīgi darba vajadzībām?
Cik saprotu, tad attiecas arī uz tiem, jo nekādas iebildes neredzu, kas to atceltu;-)
Godīgi gan sanāk - šogad iegādājos auto, PVN priekšnodoklī atskaitu 80 %, kaut kas mašīnā neiepatīkas, pēc pus gada sadomāju pārdot, bet tad jau tiks pārdots ar PVN 100% nomaksu budžetā.
Uvazhajemije kollegi podskazhite pozhalujsta,esli rasxodi na vegkovoj a/m 100Ls+PVN(22%),vixodit
1) 100-v rasxodi
2)80% -17.60 v prednalog
3)20%-4.40 kuda? Tozhe v rasxod poluchajetsja?
тоже в расходы, куда ж еще
Закрыть
Краткое описание нарушения