Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Vēlreiz par reprezentācijas izdevumiem К списку тем
Vēlreiz par reprezentācijas izdevumiem
Vēlējos pajautāt sekojošo.
Ir rēķins par reklāmas kampaņai domātiem materiāliem, kuru vidū ir iekļauts arī pildspalvas ar apdruku un vizītkartes.
Sakiet lūdzu,kā Jūs rīkotos šajā situācijā? Izdalītu pildspalvas un vizītkartes kā reprezentācijas izdevumus un pārējo uz reklāmas izdevumiem...vai visu uz reklāmas izdevumiem?
Paldies!
Paldies!
Ответы (6)
Vizītkartes - ar saimniecisko darbību saistīti izdevumi. Pildspalvas- reprezentācijas izdevumi.
Ja uz pildsspalvām ir uzņēmuma LOGO vai nosaukums, tad tie arī 100% ir reklāmas izdevumi.
To mūsu firmai paskaidroja zvērināts audittors.
Viss uz kā ir LOGO un/vai nosaukums ir reklāmas izdevumi.
Ineksa, лично для вас и вашего аудитора
закон о ПНП
54. Nodokļu maksātāja izdevumus par priekšmetiem, kuri satur komersanta preču zīmi, attiecina uz reklāmas izdevumiem, ja nodokļu maksātājs, reklamējot kādu konkrētu preci, reklāmas kampaņas ietvaros reklamējamai precei pievieno kādu piemērotu priekšmetu ar attiecīgo preču zīmi, lai veicinātu pieprasījumu pēc preces. Ja reklamējamās preces vērtība ir līdz 50 latiem, tad reklāmas priekšmeta (ar attiecīgo preču zīmi) vērtība nedrīkst pārsniegt reklamējamās preces vērtību. Ja reklamējamās preces vērtība pārsniedz 50 latu, tad, lai uzskatītu pievienoto priekšmetu (ar attiecīgo preču zīmi) par reklāmas priekšmetu, izvērtē tā vērtības samērīgumu pret reklamējamo preci un ekonomisko labumu no priekšmeta (ar attiecīgo preču zīmi) pievienošanas precei reklāmas kampaņas ietvaros. Par nodokļu maksātāja reprezentācijas izdevumiem uzskata nodokļu maksātāja izdevumus par mazvērtīgiem reprezentācijas priekšmetiem, kuri satur komersanta preču zīmi un tiek izplatīti tieši nesaistīti ar konkrētas preces reklāmas kampaņu un reklamējamo preci, lai popularizētu komersantu un tā preču zīmi.
reklāmas likums
1.pants- Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Firmas logo neko nereklamē - ne preci, ne pakalpojumu.
Bet , ja uz pildspalvas ir nevis firmas logo, bet preču brenda zīme? Tad - tomēr reklāma, jo reklamē preci.
Rakstam nolikumu par konkrētās preces rekl.kampaņu, kampaņas tērmiņiem u.t.p.
.... ja nodokļu maksātājs, reklamējot kādu konkrētu preci, reklāmas kampaņas ietvaros reklamējamai precei pievieno kādu piemērotu priekšmetu ar attiecīgo preču zīmi, lai veicinātu pieprasījumu pēc preces. Ja reklamējamās preces vērtība ir līdz 50 latiem....
Закрыть
Краткое описание нарушения