Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Peļņas nodoklis
Sveicināti cien., gribēju jautāt kā ir ar peļņas nodokli, ja veicu saimniecisko darbību...ja mana peļņa ir zem 10 tūkst.gadā , tad 25% nodokli neietur?
Ответы (8)
Ietur ietur.Kā fiziskā persona? Gada beigās IIN, bet ir minimums neapliekamais uc. Lasiet
www.vid.gov.lv
Labs gan būtu Jusu ierosīnātais variants, bet valsts nav ar to mierā:-D
Jā, kā fiziska bez SIA. Tas minimums ir 45Ls mēnesī vai cits skaitlis?
Nodokļu nomaksa veicama tikai gada beigās vai var, teiksim reizi 3 mēnešos?
Minimums ir 45 Ls mēnesī, bet IIN maksā parasti pēc gada dekl. nodošanas, protams ir apsveicami, ka maksā IIN avansa maksājumus, tad mazāk jāmaksā gada beigās. Bet Jums vēl jāskatās arī par VSOI, ja ieņēmumi - izdevumi = vai lielāki, tad jāmaksā arī VSOI reizi ceturksnī. Bet silti iesaku ar visu iepazīties
www.vid.gov.lv
Nav tik vienkārši.
Paldies par informāciju Ilma, apskatīju visu un tapa daudz maz skaidrāks. Kādā gadījumā būtu labāk kļūt par fiksēto nodokļu maksātāju? Vai tas atbrīvo no IIN un VSOI?
Par to kas var kļūt par fiksētā IIN maksātāju lasīt likumā par IIN. Tad nodoklis IIN maksājas no gada ieņēmumiem ( kopsumma) pēc tabulas arī IIN likumā. Uz VSAOI tas neattiecas, tas jāmaksā tāpat no ieņēmumu - izdevumu starpības. Šogad jau vajadzētu būt starpības 200 Ls.
Vispār jau nav tāda peļņas nodokļa kopš 1995.gada
Закрыть
Краткое описание нарушения