Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
dividendes
2009.gada peļņa tika sadalīta dividendēs,samaksāts nodoklis 10% un samaksātas dividendes īpašniekam(kurš uzņēmumā ir arī darbinieks).Sakiet, vai īpašniekam/darbiniekam šogad jāsagatavo divi paziņojumi par fiz.personām izmaksātām summām,t.i.,viens par izmaksāto algu(kods1001)+algas nod. un otrs par izmaksātajām dividendēm+izmaksas vietā ieturēto IIN???Jau iepriekš paldies!;-)
Ответы (8)
preczēju -dividendes tika apmaksātas un IIN 10% tika apmaksāts 2010.gadā kā likumā paredzēts...
Tieši ta, bet paziņojums par dividendēm sen jau bija jaiesniedz (līdz 15.datumamnākošmēnes pec izmaksas)
es nez,man teica, ka jānodod kad beigsies gads,t.i.,gad,kad izmaksātas dividendes un apmaksats nodoklis..EDSā arī 2010.gadā nebija iespējams nodot.
Неправда, Anitta55, в EDS'е в 2010 году без проблем можно было сдать paziņojumi par fiz.personām izmaksātām summām по полученным дивидендам, при удержании налога в момент начисления.
Irena22, vai, jūsuprāt,varētu būt kaut kādas soda sankcijas, ka šo paziņojumu iesniegšu tikai šogad? un aizpildot Paziņojumu par fiz per izm dividendeem ir tikai kods 3011 (kas ir ar iin neapl ienāk kods)..lūdzu palīdziet!
Про штрафные санкции из-за невовремя сданного отчета (paziņojums par fiz.personām izmaksātām summām) не знаю. Вам надо выбрать период за конкретные месяц, когда были начислены дивиденды (а не брать период "par gadu") и код 1011, наверно.
вместо

должна была быть )
Paziņojumu par fiz per izm dividendeem ir tikai kods 3011 - kods ir 1011, jo nodoklis jāietur izmaksas vietā. Būtu pareizs kods ielikts, atskaite tiktu pieņemta.
Закрыть
Краткое описание нарушения