Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
PVN-4
Здравствуйте, у меня такой вопрос. В графе Par taksācijas gadu iesniegtajās deklarācijās aprēķinātā nodokļa summa надо писать всю подсчитанную сумму за январь-декабрь 2010 года. В графе Valsts budžetā maksājamais nodoklis, что писать? Заплаченный налог в 2010 г.? А если в январе 2010 г. был заплачен налог за декабрь 2009 г..Как правильно оформить эту строчку? Valsts budžetā maksājamais nodoklis если из налога на предпряития был переведен налог на ндс, то надо как-то это учитывать?
Ответы (7)
Вообще-то есть MK noteikumi nr. 1640. Там указано как заполнять PVN декларацию и любые PVN приложения. Там указывается разница? если (par taksācijas gadu iesniegtajās deklarācijās aprēķinātā nodokļa summa)<(Valsts budžetā maksājamais nodoklis)
Тупо берете из деклараций:-x
Если первая графа меньше, чем вторая графа. Обычно 1-ая и 2-ая графы одинаковые.
Cik es zinu, ja par 2010. gadu nav PVN korekcijas, tad PVN 4 vispār vairs nav jāiesniedz.
(10) Apliekamā persona līdz nākamā gada 1.maijamiesniedz Valsts ieņēmumu dienestam deklarāciju par taksācijas gadu gadījumos, ja:
1) mainās ar nodokli apliekamo un neapliekamo darījumu proporcija par taksācijas gadu;
2) veikta jebkāda maksājamā nodokļa vai atskaitītā priekšnodokļa korekcija saskaņā ar šajā likumā noteiktajām prasībām;
http://www.likumi.lv/doc.php?id=34443
3) veikti darījumi, kas saistīti ar maksāšanas līdzekļu (valūtas), citu naudas tirgus instrumentu, atvasināto finanšu instrumentu un pārvedamo vērtspapīru tirdzniecību Finanšu instrumentu tirgus likuma izpratnē (tai skaitā valūtas nākotnes darījumi).
я правильно поняла, что если были исправления в декларациях за год , то годовую декларацию сдавать надо?
Не исправления, а коррекция.
Закрыть
Краткое описание нарушения