Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
VID audits
Man ir jautājums, vai vēl kāds/a ir saskāries ar skaidrojumu sniegšanu VID kā viņiem pašiem orientēties savās datubāzēs? Konkrētāk - iegādes no ES, nu vienīem nesakrīt nu un? Vai man viņiem jākopē katrs dokuments kā esmu nodeklarējusi es un jāmeklē kur viņu operatori kļūdījušies ievadot summa , piemēram, Ungārijas forintos? Kā ir ar tiesisko pusi? vienkārši tas aizņem nenormāli daudz laika. turklāt VID datubāžu informācija bieži ir nekorekta (partnera nodoklarētā darījumu kopsumma periodā tiek attiecināta uz katru manu nodeklarēto saņemšanas rēķinu) nepilnīga (man jāatskaitās pa katru darījumu, bet viņi dod info, ka nesakrīt ceturkšņi, bet man ceturksī ir simtiem darījumu!!!, bieži izdrukas tiek dota sbez aprneru nosaukumiem) turklāt pieprasījumi atkārtojas (man rodas sajūta, ka katru darījumu esmu paskaidrojusi katrai no VID darbiniec`me individuāli). Tātad jautājums, vai viņi ir tiesīgi pieprasīt lai es izskaidroju viņiem skaitļus viņu datubāzē lai viņiem "rodas pārliecība par manu godīgumu" vai tomēr viņiem pašiem jāpierāda, kas kaut ko nesakrīt ko es neesmu izdarījusi kā vajag.
Viens ir ka šādas vēstules atsūta kā info zināšanai un pārbaudei pēc izvēles, otrs ka katreiz tu skaidro, ka neesi ēzelis.
Tagad iet VID audits un viss sākas no sākuma, atkal izdrukas ceturkšņi un tūkstoši.
Kādam varbūt ir pieredze ar šo?
Ответы (6)
Jā, ir jāpaskaidro. Jo viņiem ir mūsu detalizēta bāze no mūsu puses, bet no ES ir salīdzinoši dati tikai par partneri un vienu kopējo summu, bez katra rēķina. Tāpēc no sākuma tiekam apjautāti mēs, un ja turamies pie tā, ka visi rēķini 100% saņemti un VIDam to apstiprinājam, tikai tad tiek pieprasītas ziņas no ES, lai salīdzinātu. Šādos gadījumos es vispirms pieprasu savu partneru deklarētos datus un salīdzinu ar savējiem un tikai tad VIDam paskaidroju - kas un kā.
У меня тоже была проблема, не сходилось с ЕС партнером. Я сначала запросила оборотку у ЕС партнера, сравнила, когда всё сошлось, написала пояснительное письмо ВИДУ приложив оборотку. У нас не сходилось: я показывала реверс когда мы перечисляли аванс, а они тока когда отправляли товар, поэтому по кварталам не сходилось. После этого ВИД не каких дополнительных документов не запрашивал.
Я с парнерами не сравнивалась, отослала файлами копии своих документов и все. Некоторвые фирмы в ЕС, вообще сделки не задекларировали, так это их проблема, а не моя.
skaidrs, paldies apr viedokļiem.
Ja man būtu 2 darījumi, es arī salīdzinātu ar ES aprtneriem, bet man viņu mēnesī ap 40-60smit.
Problēma par avansiem zināma, diemžēl pats VIDs ir radījis šādu situāciju.
Ar ES partneriem sazināties jau nav problēma, tikai man nav tik daudz laika lai caur visiem viņu darbiniekiem "izietu" un meklētu to svēto, kurš sapratīs par ko es vispār runāju. Pēc pieredzes - Intrastat viņi saprot, PVN, kas tas tāds kādas deklarācijas mēs neko nedodam utt. Sevišņi Itāļi spāņi francūži un tamlīdzīgie.
Es laikam vairāk piekrītu Julijatim, tā nav mana problēma ka viņi nedeklarē. Man jāpierāda es esmu nodeklarējusi pareizi, tikai redziet, cik reizes ....
Bet juridiskā puse tā arī paliek neatbildēta - VIDam ir tiesības pieprasīt lai es pārbaudu viņu datu bāzi un meklēju tajā kļūdas. Skumji.
VID parasti uzraksta, kura puse ir deklarējusi vairāk vai mazāk un no tā arī jāmeklē, ja jūs esat deklarējuši vairāk, tad tiešām noskanē visus rēķinus pēc kuriem jūs deklarējāt, vai bankas izrakstus, kas apstiprina avansa saņemšanu un otra puse, lai meklē paši. bet ja otra puse deklarējusi vairāk, tad es tomēr sazinātos ar piegādātājiem, varbūt kāds invoiss noklīdis, ārzemnieki reizēm iemanās uz vienu kravu 2-3 invoisus sarakstīt.
Tās SIA kas apkalpojas grāmatvedības ārpuspakalpojuma firmās negrib sniegt paskaidrojumus, un tur kur grāmatvedis patstāvīgi strādā tad tās arī sniedz, pati ar to saskāros agrāk, bet par dokumentiem Latvijas Republikā.
Закрыть
Краткое описание нарушения