Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Kādos gadījumos var nereģistrēties kā PVN maksātājs???? К списку тем
Kādos gadījumos var nereģistrēties kā PVN maksātājs????
Kādos gadījumos var nereģistrēties kā PVN maksātājs???? Dibinu jaunu uzņēmumu (remontdarbi). Kādi ir nosacījumi, lai nereģistrētos kā PVN maksātājs???
Ответы (13)
Likums par pievienotās vērtības nodokli
3.pants
Kas notiek, ja piemēram, gada beigās tomēr ir skaidrs - ka šis limits ir pārsniegts?
Fiziskās vai juridiskās personas un šādu personu ar līgumu vai norunu saistītas grupas vai to pārstāvji var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā un nemaksāt nodokli valsts budžetā, ja to veikto ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā nav pārsniegusi 35 000 latu.
Ja ir pārsniegts 12 mēnešu periodā likumā noteiktais slieksnis — 35 000 latu, iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam iesniegumu reģistrācijai Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā.
un .... Ja fiziskās vai juridiskās personas un šādu personu ar līgumu vai norunu saistītas grupas vai to pārstāvji saskaņā ar šā likuma 3.panta5.3 daļu nav reģistrēti Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā pirms šā likuma 3.panta5.3 daļā noteiktā sliekšņa pārsniegšanas, tie līdz reģistrācijas brīdim Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā APRĒĶINA nodokli no apliekamo darījumu vērtības, kas PĀRSNIEDZ 35 000 latu. Aprēķināto nodokli no apliekamo darījumu vērtības, kas pārsniedz 35 000 latu, iekļauj minētajā vērtībā.
Nedrīkst sniegt un saņemt pakalpojumus ES, ja neesat reģistrēts PVN reģistrā.
Nedrīkst sniegt un saņemt pakalpojumus ES, ja neesat reģistrēts PVN reģistrā.
----
kāpēc?
(5.3) Fiziskās vai juridiskās personas un šādu personu ar līgumu vai norunu saistītas grupas vai to pārstāvji var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā un nemaksāt nodokli valsts budžetā, ja to veikto ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā nav pārsniegusi 35 000 latu.
(5.7) Šā panta 5.3 daļa neattiecas uz gadījumu, kad persona citas dalībvalsts personai, kas veic saimniecisko darbību, sniedz vai no citas dalībvalsts personas, kas veic saimniecisko darbību, saņem pakalpojumu, kuram sniegšanas vietu nosaka saskaņā ar šā likuma 4.1 panta ceturto daļu.
Потому и нельзя без регистрации ПВН плательщиком получать или оказывать услуги в страны ЕС
Потому и нельзя без регистрации ПВН плательщиком получать услуги
kuram sniegšanas vietu nosaka saskaņā ar šā likuma 4.1 panta ceturto daļu.
----
а если не 4.1 panta (pakalpojumi)
а если не 4.1 panta (pakalpojumi)
то только по 7 статье, а это уже услуги по импорту товаров, по импорту платите при растаможке
Reģistrācijas datums 19.07.2005 14:39
Nodarbošanās Grāmatvedis
Tēmu skaits forumā 12
Ziņojumu skaits forumā 18
Pēdēja apmeklējuma laiks 14.06.2011 20:11
Nu sešu gadu laikā likums par PVN gan būtu bijis jāizlasa!:-/
Tt7, bet PVN nemaksātājs (saimnieciskās darbības veicējs) veic preču iegādi no ES uz LV(slieksnis PVN reģistrēšanai LV -7000) darbojas tā pat, arī pēc 01.01.2011. vai nē?
Не путайте покупку-продажу товара и оказание-получение услуг, статьи разные и условия тоже.
Закрыть
Краткое описание нарушения