Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
экспорт
Фирма продала машину в Сирию.Есть инвойс от 27,07,2011. Деньги получили 01,08,2011. Пока таможенной дек-ции нету. Директор сказал,что покупатель её будет ещё ремонтировать.Показывать ли эту сделку в июле с 0% 48.1. строка или ждать таможенную дел-цию?
Ответы (12)
А кто таможенную декларацию будет оформлять, вы или покупатель?
А в чём подвох.? Мы или покупатель. И директор уехал,не спросить.
Если покупатель и от своего имени, то продавать эту машину надо было с 22%
Нет значит мы бубем оформлять. В какой момент отобразить в ПВН дек-ции.?
Naba
E-pasta adrese ***
Reģistrācijas datums 23.03.2005 13:58
Nodarbošanās Grāmatvedis
Tēmu skaits forumā 93
Ziņojumu skaits forumā 405
Pēdēja apmeklējuma laiks 15.08.2011 17
Nu galīgi nevelc:-/
Piemērojot likuma 7.pantapiekto daļu, par eksportu apliecinošiem dokumentiem izmanto muitas deklarācijas (vai to kopijas) ar atzīmi, ka preces izvestas ārpus Latvijas Republikas muitas teritorijas, kā arī:
112.1. līgumus, kas noslēgti ar ārvalstu fiziskajām vai juridiskajām personām;
112.2. starptautiskās preču transporta pavadzīmes;
112.3. preču specifikācijas;
112.4. dokumentus, kas apliecina samaksu par preču eksportu.
113. Lai apliecinātu preču eksportu, katrā konkrētā gadījumā bez šo noteikumu 112.punktā minētajiem dokumentiem var izmantot citus dokumentus, kuri viennozīmīgi un nepārprotami apliecina, ka preces ir izvestas no Latvijas Republikas muitas teritorijas.
Eksportu apliecinošie dokumenti, kurus apliekamā persona iesniedz Valsts ieņēmumu dienestā, noformējami normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā uz tās apliekamās personas vārda, kura eksportē preces. Minētos dokumentus var noformēt arī uz ekspeditora vai starpnieka (eksportētāja) vārda, taču šajā gadījumā tos var izmantot kā eksportu apliecinošos dokumentus tikai tad, ja ir iespējams pierādīt eksporta faktu.
Linete, pati jau arī nevelc, ja vari ievietot punktus no MK noteikumiem, kas sen zaudējuši spēku.

Patlaban spēkā ir MK noteikumi Nr.933 un to 154.punkts...
154. Piemērojot likuma 7.pantapiekto daļu, par eksportu apliecinošiem dokumentiem izmanto izvešanas muitas deklarāciju, kas noformēta atbilstoši normatīvajiem aktiem muitas jomā, vai vismaz divu turpmāk minēto dokumentu kombināciju, kas nepārprotami apliecina eksporta faktu:
154.1. starptautiskos kravas transporta pavaddokumentus vai to kopijas (tai skaitā CMR, starptautiskā dzelzceļa transporta pavadzīme, konosaments, gaisa pārvadājuma pavadzīme);
154.2. līgumus, kas noslēgti ar trešajās valstīs vai trešajās teritorijās reģistrētām personām (preču saņēmējiem);
Vienalga tie paši dokumenti vajkadzīgi Iskraba
(5) Ja apliekamā persona, kas piegādājusi preces vai sniegusi pakalpojumus atbilstoši šā panta pirmajai daļai, nevar uzrādīt eksportu apliecinošus dokumentus vai dokumentus, kas apliecina nodokļa 0 procentu likmes piemērošanu, tā maksā nodokli par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem atbilstoši 5.pantapirmajā vai trešajā daļā noteiktajai likmei.
Закрыть
Краткое описание нарушения