Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
Пробег легкового авто К списку тем
Ответы (26)
1)если сданные чеки не покрывают пройденное а/м расстояние, то на 7... мне расход дочислять исходя из учетного регистра пробега а/м? (Налог платим)
Не связано с №1.
2)а/м куплена в ноябре 2011, за ноябрь 2011 налог уплачен. За декабрь 2011 мы можем заплатить в ноябре 2012?
Спасибо знатокам!
67 сообщений на сайте
Par 2011.gadadecembri vajadzēja līdz 2011. gada 15. decembrim samaksāt. Un pārējo- par 2012. gadu pie nākošās tehniskās apskates, bet jebkurā gadījumā līdz 2012. gada 15. decembrim visu par 2012. gadu. Kalendārais gads ir tā robeža un 15. decembris ir tas pēdējais datums.
1711 сообщений на сайте
1)если сданные чеки не покрывают пройденное а/м расстояние, то на 7... мне расход дочислять исходя из учетного регистра пробега а/м? (Налог платим)
Ваще не поняла. Как можно доначислить расход?
Uz kā pamata Jūs "дочислять" gribat, Jums taču nav nekādu dokumentu. Kontrolējiet, lai nepārsniedz normu izlietotojai degvielai un nekas nav jāgrāmato klāt.
1711 сообщений на сайте
А нормы + 20% установили, чтобы на одну машину не списывали бензин еще и за всех друзей и знакомых.
28223 сообщения на сайте
Tad paskaidrojiet man lūdzu:
17. Nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu prasības ir likuma „Par uzņēmumu ienākuma nodokli” 5.pantasestajā daļā noteiktais, ka mēnešos, kuros par transportlīdzekli tiek maksāts uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodoklis, šā transportlīdzekļa degvielas iegādes izdevumus iekļauj saimnieciskās darbības izdevumos, pamatojoties uz
faktiski nobraukto kilometru skaitu katrā mēnesī
saskaņā ar nodokļa maksātāja noteikto degvielas patēriņa normu uz 100 kilometriem, kas nepārsniedz izgatavotājrūpnīcas norādīto pilsētas cikla degvielas patēriņa normu vairāk kā par 20 procentiem.
Metodiskais materiāls "uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa maksātājiem" no VID mājas lapas.
67 сообщений на сайте
При этом меня нихто не заставить снизить нормы, если это указано от производителя (+20%)?
.... в те месяцы, за кот уплачивается ... налог, расходы по приобретению горючего для этого транспортного средства включаются в расходы хозяйственной деятельности, основываясь на
ФАКТИЧЕСКИ ПРОЕХАННЫХ КМ ЗА КАЖДЫЙ МЕСЯЦ....
Фактически проеханные км - это не сданные чеки, а показания одометра.
67 сообщений на сайте