Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
CHD kases aparāti
Šortī saņēmu kārtējo stulbingu no VIDa:
Lūdzam līdz 2.augustamiesniegt visu jūsu lietošanā esošo kases aparātu Grand Total vērtību un Z-atskaiti (skenētā veidā) uz š.g. 31.jūliju, kā arī turpmāk – uz katra mēneša pēdējo datumu (pēc mēneša pēdējās Z-atskaites noņemšanas), nākamajā darba dienā pēc mēneša beigām.
Informācija nepieciešama, jo jūsu lietošanā ir CHD zīmola kases aparāti, kurus Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) 2018.gada14.februārī izslēdza no VID datubāzes kā jaunajām tehniskajām prasībām neatbilstošus.
Informāciju lūdzam iesniegt VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas sadaļā – “Sarakste ar VID” – “Rakstīt jaunu vēstuli” – Kategorija “Paziņojums VID”.
Pateicamies par sadarbību!
VID Nodokļu kontroles pārvaldes
Elektronisko kases aparātu kontroles un metodikas daļa
Ответы (46)
Ну, конечно, CHD kases aparāti -плохие, хорошие только UVS
За что мелочь мучают? Явно видно -не мытьём, так катанием сживают со свету.
Interesanti, kā VID komentē šī paziņojuma atbilstību pašu mājas lapā publicētajai info, ka:
"lietotāji, kas jau tos ir reģistrējuši VID, drīkst turpināt tos lietot līdz jaunas attiecīgo modeļu versijas reģistrēšanai VID. Konkrēto kases aparātu modeļu lietotājiem nekādas darbības saistībā ar to, ka iekārtas no VID reģistra izņemtas, nav jāveic, vien jānodrošina iekārtu atbilstoša lietošana".
https://www.vid.gov.lv/lv/kases-aparatu-lietotajus-aicina-neuzkerties-uz-provokacijam-0
Skriešana uz VID ar kontrollenti (ne jau kontrollentes noņēmējam ir pieeja EDS vispār, lai tos ciparus vienas dienas laikā nosūtītu) tagad skaitās "nekādas darbības nav jāveic"?
Atkal vēl viena atskaitīšanās VIDam uz grāmatvežu kakla un tieši mazajiem uzņēmumiem, kuri centās izpildīt VID prasību no pagājuša gada pāriet uz jauniem EKA un iekrita.... Bet zinu vienu firmu, kura ilgi domāja, kavējās un nenomainīja uz jaunākiem 2gb EKA un tā arī strādā ar galīgi veciem modeļiem, pagaidām neviens viņus nesoda un sūtīt Z atskaites datus VID arī nav pieprasījis. Kurš tad ir bijis gudrāks?
Ja kāda struktūrvienība no galvenā biroja atrodas 70km attālumā, vai derēs ar pārdevējas mobilo tel. fotografēta Z atsakiaite ( jeb tā būs par sliktu kvalitātes ziņā)? Vai arī pārdevējai jāskrien pa apkārtni meklēt skeneri? Dati taču jānodod jau nākamajā darba dienā pēc mēneša beigām.
Mums arī tas pats... 1) Diez, uz kāda likuma pamata tagad šāda prasība? 2) Nenormāli īss termiņš iedots, uzņēmumam ar tirdzniecības vietām vairākās pilsētās (un bez skeneriem katrā veikalā) ir diezgan problemātiski šo izpildīt. Vienīgā versija - fotografēt ar telefoniem un pēc tam censties kaut kā tās bildes EDS iemocīt...
Pie tam viena no tirdzniecības vietām nestrādā ne šodien, ne rīt, strādās tikai piektdien un sestdien, šo Z atskaiti nemaz nav iespējams tik vienkārši rokā dabūt
1) Diez, uz kāda likuma pamata tagad šāda prasība?
VIDam ir tiesības prasīt informāciju un mums ir pienākums to sniegt. Ja nesniegs būs kā ar
ss.lv
Mani arī šitais besī, varēja taču cilvēcīgu termiņu iedot, neko tak tik un tā uz atpakaļ nesalabosi.
Nez pēc kādiem kritērijiem izvēlējās uzņēmumus, jo man zināmiem diviem ar tādiem pašiem CHD , kā mums, Z netiek prasīts. Kau kāds aizdomīgo saraksts? Vai ar reverso pvn saistīts?
Пришло письмо сегодня, сдать надо до завтра... Как будто все ЭДС откроют и прочтут раньше 15 числа...
Лето, между прочим. Кто-то в отпуск ушёл, кто-то в отпуске был или ещё есть. Издеваются над мелочью или над теми, кто исполняет все прихоти СГД , как солдат.
Должны быть законные 10 дней для ответа на запрос, и продление до 30 при необходимости ?
У меня в 3 фирмах CHD, никому письмо не пришло...
Mums atnāca paziņojums uz e pastu par Kases aparātu Grand Total vērtība VID un precizējumi par Kases aparātu Grand Total vērtība VID tikai plkst. 21.04. Pašā EDS nekā nav, visur izmeklējos. Vai kādam bija atnācis precizējums, kas tur ir rakstīts?
Mums atnāca paziņojums uz e pastu par Kases aparātu Grand Total vērtība VID un precizējumi par Kases aparātu Grand Total vērtība VID tikai plkst. 21.04. Pašā EDS nekā nav, visur izmeklējos. Vai kādam bija atnācis precizējums, kas tur ir rakstīts?
Precizējums informācijai "Kases aparātu Grand Total vērtība" Augsta prioritāte
Informācija no VID
VID atvainojas, ka ir radījis lieku sasprindzinājumu nodokļu maksātājiem, pieprasot iesniegt CHD kases aparāta Grand Total vērtību uz pēdējo mēneša datumu, pievienojot pēdējā mēneša datuma Z-pārskatu. Atbilstoši normatīvajā regulējumā noteiktajam, uzņēmumam katru dienu jāsagatavo Z-pārskats. Tādējādi, VID ieskatā, jau sagatavota Z-pārskata nosūtīšana VID, nerada uzņēmumam pārlieku administratīvo slogu. Turklāt VID būs iespēja pārliecināties par mēnesī veikto darījumu vērtību, netraucējot nodokļu maksātāju. Ja gadījumā tehniski nav iespējams nosūtīt Z-pārskatu skenētā veidā, to iespējams arī nofotografēt un atsūtīt kā attēlu. Gadījumā, ja no kādas uzņēmuma struktūrvienības nav iespējams pārskatu saņemt VID norādītajā termiņā, lūdzam iesniegt tikai Grand Total vērtību, Z-pārskatu atsūtot vēlāk.
Mums arī atnāca paziņojumi uz e-pastu, bet EDS nekā nav.Pilnīgi nekā, tikai izmaiņas par
mēneša neapliekamo minimumu.
VID skaidroja, ka tehnisku iemeslu dēļ EDS šis ziņojums neparādās, bet sniegt atbildi vajag!
Mums atnāca paziņojums uz e pastu par Kases aparātu Grand Total vērtība VID un precizējumi par Kases aparātu Grand Total vērtība VID tikai plkst. 21.04. Pašā EDS nekā nav, visur izmeklējos. Vai kādam bija atnācis precizējums, kas tur ir rakstīts?
Man arī e-pastā rādās, ka ir atnācis precizējums, bet EDSā redzu tikai pirmo vēstuli, bet Z nosūtīju, lai jau viņiem tiek.
Paši nevar sakārtot savus "tehniskos iemeslus", a no mums prasa neiespējamo. Mani tikai interesē, kas to visu varēs izčikot cauri, kad sasūtīs visas piparbodītes savas Zetenes
VID skaidroja, ka tehnisku iemeslu dēļ EDS šis ziņojums neparādās, bet sniegt atbildi vajag!
Kā iespējams sniegt atbili uz to kas nav saņemts?
Man arī EDSā nekādu vēstuļu nav, tikai e-pasts ka ir pienācis ziņojums.
Starp citu, mums beidzās līgums ar SIA NOREL un SIA VENDI DATA LINE un pirms gada iegādātajiem "jaunajiem" CHD 3050 kases aparātiem par pārplombēšanu un pārprogrammēšanu vajadzēja maksāt papildus dubultā. Protams, paši vainīgi, ka iekritām, bet ja Jums ir ar šīm firmām līgumi, izvērtējiet kādi ir piedāvājumi un kas tiek iekļauts apkalpošanas līgumos.
Es domāju, ka neviens to "Z"-tus neskatīsies. Tas vairāk ir varas parādīšana, un lai tie uzņēmēji, kuri vēl nav nomainījuši kases aparātu pat nedomātu par CHD.
Закрыть
Краткое описание нарушения