Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Tildes Jumis
Sveiki kolēģi,
pēdējā laikā man Tildes Jumis palicis pilnīgi nelietojams, lietoju PRO versiju mākonī. Programma strādā lēni, no personāla ik pa laikam met ārā, problēmas īpaši izteiktas vakaros. Tildes atbalsts eleganti atšuva, pateica kā tā ir mūsu interneta vaina, lai gan interneta ātrums ir normāls un viss pārējais strādā labi.
Kā citiem ir ar programmas darbību?
Ответы (11)
Ir tieši tas pats. Pēc 21.40 kā sāk vilkties, tā velkas līdz pašam rītam. Kādreiz varēja vēlu vakarā un pa nakti ātri un ērti strādāt, tikai pēc 8iem no rīta programma palika lēnāka.
Ar personāla moduli nav problēmu, bet man maz darbinieku - drusku virs 20min. No gr-bas moduļiem regulāri met ārā,jo īpaši - ja ir atvērti vairāki logi.
Par internetu arī man Tildes atbalsts sacīja, bet tam neticu. Problēma ir dažādās vietās ar dažādiem interneta pieslēgumiem, dažādās nedēļas dienās.
No Personāla mani vēl nekad nav izmetuši. Man ir PRO versija, bet ne visas datubāzes ir mākonī, tā ka ir iespējams "salīdzināt ātrumus". Ir bijuši vairāki gadījumi, kad strādājot mākonī, viss notiek lēnāk, īpaši dokumenta kopēšana no esošā. Un jā, tas ir bijis vakaros. Man gan šķita, ka tas varētu būt saistīts ar interneta ātrumu, jo man ir LMT internets un vakaros ir vairāk lietotāju.
Es cenšos vakaros nestrādāt, kaut kad taču cilvēkam ir "jāatjauno baterijas"
Jā! man arī atbalsts ieteica pārbaudīt interneta ātrumu, darbam izmantoju TET pakalpojumu. Jā un tiešām bija problēma rūterī, divas nedēļas cīnījos ar TET, līdz viņi nomainīja rūteri, tagad man nepastāv jautājums par darbības ātrumu, jā vakaros gan pie lielākas noslodzes, kā man stāstīja TET puisis, viss tiek bremzēts.
Mani arī šad tad no PRO met laukā, un arī šad un tad programma strādā lēni. Pēdējās nedēļas laikā ir problēma ar Personālu - pat pieslēgties izdodas tikai pēc vairākiem mēģinājumiem. Atbalstam nav jēgas zvanīt, viņi vienmēr vaino internetu, kaut arī zinu, ka manam internetam nav ne vainas.
Strādāju ar Jumis Pro no ārzemēm jau vairākus gadus, pagaidām problēmu ar lēndarbību nav bijis.
Vēl kādam šovakar Tildes Jumis neiet vispār? Es saprotu, ka sods par to, ka novilku atskaišu iesniegšanu līdz pēdējam vakaram, bet nu nebūs tā kā par traku? Ja es maksāju par piekļuvi datiem, tad manuprāt man ir tiesības viņiem piekļūt kaut vai pusnaktī PVN iesniegšanas dienā...
Atkal brīvdienas un atkal personāls neiet? Vēl kādam jeb tikai man?
Tilde kaut kādu akciju ir uzsākusi ar nosaukumu "brīvus vakarus un nedēlas nogales grāmatvežiem"?
Ok, precizējums - no telefona tieku iekšā, no datora netieku ne no viena pārlūka. Kārtējā mistika. Atbalsts atkal caur puķēm pateiks, ka "pats lohs"
Iekopēju informāciju no sākumlapas. Laikam jau pavisam traki ar Jumi, ja pat tik īsu tekstu nevar uzrakstīt bez kļūdām, viss tik tālu robotizēts, ka trūkst tikai virtuālā Toma vai Annas...
" Informējām, ka šo piektdien, 20. augustā, kā arī nākampiektdien, 27. augustā, klientu atbalsts strādā no plkst. 9.00 līdz plkst. 11.00.
Aicinām sazināties ar mums laicīgi, kā arī savus jautājumus iesniegt rakstiski, izmantojot pieteikuma formu:
https://mansjumis.lv/sazinies-ar-mums
Atbildēsim nākamas darba dienas laikā.
Paldies par sapratni!
Jūsu Jumis "
Nē, viss "kārtībā", tā nav globāla problēma, viņi laikam man par labu uzvedību ir darba IP adresei banu uzlikuši
Jo no tā paša datora pieslēdzoties citam interneta tīklam (piem caur mobilo) viss iet normāli.
Всем доброго дня! Перенимаю работающую фирму. Уважаемые коллеги, как сейчас программа работает в облаке? что-то улучшилось? (у меня своя 1С).
Закрыть
Краткое описание нарушения