Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Telpu nomas līgums un nodokļi К списку тем
Telpu nomas līgums un nodokļi
Labdien. Ja es kā fiziska persona iznomāju kādai firmai sev piederošu dzīvokli (ir VID reģistrēts nomas līgums), vai man no saņemtās nomas maksas ir jāmaksā IIN, arī ja nomas maksa ir piem. 1Ls mēnesī?
Ответы (6)
IIN будет согласно годовой декларации. 1Ls mēnesī - не катит, т.к. согласно Гражданскому закону, арендная плата не должна быть символической.
Var nereģistrēties VID:
Par iedzīvotāju ienākuma nodokli
12. Ja maksātājam nerodas saimnieciskās darbības izdevumi VAI TIE IR NEBŪTISKI, maksātājs, gūstot ienākumu no īpašuma (iznomājot vai izīrējot nekustamo īpašumu (arī pārdodot īres tiesības), nododot lietu tālāk apakšnomniekam vai apakšīrniekam, iznomājot kustamo mantu vai gūstot samaksu par dabas resursu izmantošanu vai izmantošanas aprobežojumiem), VAR NEREĢISTRĒTIES Valsts ieņēmumu dienestā kā saimnieciskās darbības veicējs
Ambera, ja es pareizi sapratu, ja es neesmu reģistrējies VID kā saimnieciskās darbības veicējs, tad man no šīs saņemamās nomas maksas nekādi nodokļi (t.sk.IIN) nav jāmaksā, pat ja es saņemu 1000LS mēnesī (teorētiski).
Неправильно Вы поняли. Подоходный налог будет с Вас удерживать и перечислять в бюджет фирма, которой Вы сдали в аренду помещение. А Вам будет перечислять сумму = арендная плата минус налог.
Kā jau Martinas paskaidroja, nodokļus no Jums atskaitīs firma. Mana norāde bija par reģistrēšanos VID-ā
Paldies, laikam jums taisnība Martinas, tā tas loģiski būtu.
Закрыть
Краткое описание нарушения