Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Pamatlīdzekļi
Kā pareizi rīkoties, automašīna ar pieņemšanas nodošanas aktu pieņemta, piemēram, janvāra mēnesī, bet CSDD pārreģistrācija veikta četrus mēnešus vēlāk? Kurā momentā, tas ir mans pamatlīdzeklis? Vai tad kad abas šīs lietas veiktas, vai jau ar pieņemšanas nodošanas aktu?
Ответы (8)
А накладная от какого числа?
Ar Jūsu aktu par PL pieņemšanu ekspluatācijā
Domāju nepārreģistrētu a/m ekspl. tā kā tā nevar pieņemt:-D
Почему нельзя.
Перерегистрировать машину в ЦСДД надо в течение 5 дней после смены собственника. Но нарушение ПДД еще не основание нарушать законы о бухучете. Для бухучета ОС ставится на баланс, когда перешли все риски и выгоды.
5 dienas tas labi, bet šeit četri mēneši;-)
Значит, они нарушили ПДД. С этим пусть дорожная полиция разбирается, если им больше делать нечего.
А для бухучета сделка отражается по экономическому содержанию, а не только по юридиечской форме.
Nu te jālasa ļoti uzmanīgi - jāņem uzskaitē tiešām ar dokumentu saņemšanas laiku, bet - nolietojumu sāk rēķināt tikai no PL nodošanas ekspluatācijā - tas ir tad, kad sāk to izmantot saimnieciskajā darbībā un laikam jau šajā gadōjumā to sāka reāli izmantot tikai tad, kad bija nokārtots viss CSDD
Jā tas man liekas loģiski.
Закрыть
Краткое описание нарушения