Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Degvielas grāmatošana
Es parasti degvielu grāmatoju uz 211... izejmateriālos. Bet tagad ir tāda situācija, ka darbinieks vēl nav atgriezies no komandējuma un līdz ar to atgriezies no komandējuma, bet Statoil rēķina kopsavilkumā arī šī degviela ārzemēs iekļauta.
1) Uz kurieni grāmatojiet tādu degvielu, kura ir saņemta, bet darbinieks nav paspējis fiziski atskaitīties.
2) Ko dariet tādos gadījumos ar priekšnodokli, jo visi pārēji darbinieki ir atskaitījušies ar ceļazīmēm par degvielu, bet šis vienīgais komandētais nav. Ņemt ārā to viņa PVN daļu? Baigā muļļāšanās sanāk
Ответы (18)
degvielu grāmatoju uz 211... izejmateriālos:-O
Ko tad Jūs no tās ražojiet?
Uz kāda dokumenta pamata Jūs krājumos iegrāmatojat saņemto degvielu? Pieļauju, ka uz rēķina pamata.
Tad kādi vēl jautājumi?
Rēķina summa D21XX D5721 K5310
Kad darbinieks atbrauks no komandējuma un iesniegs ceļazīmi - D7XXX K21XX
Es arī tā daru, ka aprakstīja Rovinja. Bet kā lai citādi? Uzreiz uz izdevumiem?
Neviens jau neapstrīd, ka tā pareizi. Tikai... kāds te sakars ar priekšnodokli?
Es laikam neesmu tik gudrs, lai saprastu tādus jautājumus - ka ceļazīmei ir tiešs sakars ar priekšnodokli.
Nu ja. Varbūt ar. Man viņas nav tik daudz, lai lauzītu galvu.
Ambera, это больше транспортников касается. Ну как иначе учесть по каждой машине?
Lai stāv 21XX kontā, būs ceļazīme, norakstīsiet uz 7XXX kontu. Grāmatojat pēc rēķina, priekšnodokli atskaitat.
Nu bet... kamēr darbinieks nav atskaitījies par degvielas izmantojumu (iesniedzis ceļazīmi)-priekšnodokli atskaitīt nevar. Varbūt viņš to degvielu izlietos savām vajadzībām (piemēram). Mums VID pārbaude šito aizrādīja, bija pavirši aizpildītas ceļazīmes, nebija identificējami iemesli, kur tieši un kāpēc braukts, teica, ka priekšnodokli atskaitīt nevarēja.
Tad nu gan garš komandējums, ja līdz nākamā mēneša 15.nevaratgriezties
Jā, tas nu gan ir bijis ziķerīgs VID inspektors, kurš ir varējis noteikt, kurš nopirktās degvielas litrs būs nobraucams uzņēmuma vajadzībām, un kurš litrs tiks izdzerts vai kā citādi ar saimniecisko darbību nesaistīti izlietots.
Es personīgi nestādos priekšā, kā var uzskaitīt priekšnodokli par katru auto ceļazīmi atsevišķi, ja man, piemēram, vienā mēnesī ir vismaz 15 ceļazīmes, bet rēķins par saņemto degvielu viens.
Bet citiem kolēģiem noteikti ir 100 - 300 auto ceļazīmes.
Kaut kāda jauna grāmatvedība top, kā skatos.
1) noteikumos, kas reglamentē uzņēmuma autotransporta lietošanu iekļaujam punktu, ka uzņēmuma autotransportu personīgām vajadzībām lietot aizliegts;
2) šajos noteikumos iekļaujam punktu, ka gadījumos, ja uzņēmuma autotransports tiek izmantots personīgām vajadzībām, darbinieks apmaksā transportlīdzekļa izmantošanu pēc noteiktas likmes;
3) darbinieki aizpilda ceļazīmes par autotransporta lietošanu;
4) darbinieka tiešais vadītājs ar parakstu apliecina, ka ceļazīmē uzrādītie braucieni bijuši uzņēmuma saimnieciskās darbības nodrošināšanai (vai arī izdara atzīmes par braucieniem, kas nav saistīti ar uzņēmuma saimniecisko darbību);
5) par braucieniem personīgām vajadzībām darbiniekam izrakstam rēķinu;
6) visas ar auto ekspluatāciju saistītās izmaksas, tai skaitā visu degvielu norakstam izdevumos, PVN - priekšnodoklī;
7) lai tikai kaut kāds VID gudrinieks pamēģina piečakarēties par to, ka PVN priekšnodoklī atskaitīts vai izdevumi norakstīti nepamatoti
У вас как-то 2-й ,4-й 5-й пункты противоречат 1-му.Запрещено использовать, но,если вдруг.... Тут уж или запрещено, или нет.
Tā tikai mūsu valsts amatpersonas var pieņemt likumus/noteikumus, kurus reālajā dzīvē pielietot nav iespējams
Praksē labāk jau iepriekš paredzēt rīcību izņēmuma gadījumos, nevis pienākot šādam izņēmuma gadījumam sēdēt un kasīt pieri
Kāpēc jākasa tieši piere...
Закрыть
Краткое описание нарушения