Latviešu valodā
Например: декларация НДС

Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).

Оформление бухгалтерских и товарных документов, устройства регистрации платежей. Документы, удостоверяющие сделки

Kļūdains maksājums - kā rīkoties? К списку тем

Kļūdains maksājums - kā rīkoties?
Padalieties lūdzu pieredzē! Kur var atrast likumdošanā vai noteikumos par kārtību, kā jārīkojas vai kādi dokumenti nepieciešami, ja ir ieskaitīta uzņēmumā nauda, kas ir kļūdaina? Vai vienīgais veids ir gaidīt no klienta iesniegumu par naudas atmaksu? Vai arī zinot, kādam bija jābūt šīs naudas galamērķim, lūgt to firmu rakstīt iesniegumu, pašai uzrakstīt grāmatvedības izziņu un aizskaitīt naudu pareizajam saņēmējam? Kļūda notikusi, jo izrakstot rēķinu norādītais saņēmējs un norēķinu konts bija dažādi! Kā izrādās šos nosacījumus banka nekontrolē un nepārbauda vai viens vai otrs nosacījums atbilst.
Kniede
Kniede 18.03.2010 18:52
31 сообщение на сайте

Ответы (40)

Skat. Maksājumu pakalpojumu likuma nosacījumus kļūdaina maks.uzd gadījumā maksātāja nepareizi sniegtas info gadījumā.

http://www.vestnesis.lv/?menu=doc&id=206634
Liepupe
Liepupe 18.03.2010 19:12
нет сообщений на сайте
ir vēl kādi viedokļi?
Kniede
Kniede 18.03.2010 22:10
31 сообщение на сайте
Nepareizi saņemtā nauda jāatskaita atpakaļ tam kas to nepareizi samaksājis.
Ilma
Ilma 18.03.2010 22:22
30437 сообщений на сайте
Bet tas ir jādara uz maksātāja iesnieguma pamata? Kur es šo atrunu varu izlasīt likumos?
Kniede
Kniede 18.03.2010 22:29
31 сообщение на сайте
Krimināllikumā - par svešas naudas piesavināšanos.

Kādi vēl iesniegumi?! Atdod atpakaļ, kas nav tavs!
Ambera
Ambera 18.03.2010 22:37
21749 сообщений на сайте
Ja norādītais norēķinu konts Nepieder Jūsu Piegādātājam, kā varētu arī saprast teikto *... Kļūda notikusi, jo izrakstot rēķinu norādītais saņēmējs un norēķinu konts bija dažādi ...* - jāvēršas bankā ar iesniegumu atgriezt maksājumu uzd. norādīto summu atpakaļ Jūsu norēķinu kontā pamatojot to.

Ja kļūda saistīta tikai ar to, ka ieskaitīts vienā no dažādiem šī Piegādātāja rīcībā esošiem norēķinu kontiem - neatkarīgi no tā, vai tie ir dažādās bankās - Piegādātājs jāinformē ar lūgumu maksājumu uzskatīt par piederīgu faktiski paredzētā mērķa nor. kontam. Ja tomēr tādā gadījumā Jums abpusēji būs nepiecieciešams veikt papildus operācijas, tad tikai pēc saskaņošanas.
Liepupe
Liepupe 19.03.2010 06:46
нет сообщений на сайте
Apstiprinājāt manu viedokli. Naudu paturēt nenāca ne prātā, skaitīšu atpakaļ, bet vispirms saņemšu iesniegumu uz kurieni to skaitīt, jo man nav maksātāja norēķinu konta.
Kniede
Kniede 20.03.2010 12:39
31 сообщение на сайте
Paldies par likumu. Pirmo reizi tādu redzu
Andaz
Andaz 22.03.2010 11:10
27839 сообщений на сайте
Labdien!

Help! Nepieciešams Jūsu viedoklis par šo pašu tēmu!

Kļūdas pēc pārskaitījām naudu uzņēmumam uz rēķina pamata, kas bija izrakstīts trešajam uzņemumam. Pamanījām kļūdu, rakstījām iesniegumu par naudas atgriešanu. Mūsu naudu atgriezt negarib, jo saka, ka esot vienalga, uzskata, ka iemaksu veica trešā puse un viss esot kārtībā...

Kas regulē šos jautājumus? Kur vēsrties, jo uz kontaktu neiet....
Rinaservice
Rinaservice 11.05.2016 16:03
6 сообщений на сайте
Ja pietiekoši lielā summa, jāgriežas savā bankā ar lūgumu atsaukt kļūdainu maksājumu.
Jūsu banka par šo pakalpojumu ieturēs no jums komisiju.
Atgrizīs, ja saņēmēja kontā būs pietiekoša summa. To bankas kārto savā starpā.
Klvn2
Klvn2 11.05.2016 16:11
нет сообщений на сайте
Jau sazinājos. Bankas dažādas. Mūsu banka ieturētu 25 EUR, bet otrā banka var veikt naudas atmaksu tikai tad, ja piekrīt tā otrā puse

Summa pāri 2000.00 EUR
Rinaservice
Rinaservice 11.05.2016 16:20
6 сообщений на сайте
Es gan rakstītu rakstiski un lūgtu atmaksāt. Ja viņi atsakās - piedraudētu ar maksātnespējas pieteikumu.
Andaz
Andaz 11.05.2016 17:27
27839 сообщений на сайте
Jau ir uzrakstīts un nosūtīts ne tikai iesniegums, bet arī pretenzija.
Saka, ka viņiem ir vienalga, kas ir maksātājs...
Rinaservice
Rinaservice 11.05.2016 17:37
6 сообщений на сайте
otrā banka var veikt naudas atmaksu tikai tad, ja piekrīt tā otrā puse
Rinaservice 11.05.2016 16:20
Ja nav noslēpums, kura ir tā otrā.
Ant_lv
Ant_lv 11.05.2016 19:18
2000 сообщений на сайте
Mūsu banka ir Citadele, otrās puses banka ir Swedbanka.
Rinaservice
Rinaservice 12.05.2016 10:18
6 сообщений на сайте
57.pants. Juridiskās personas maksātnespējas procesa pazīmes
(1) Parādniekam piemēro juridiskās personas maksātnespējas procesu, ja ir kāda no šādām juridiskās personas maksātnespējas procesa pazīmēm:
3) parādnieks – cits šā likuma 56.pantā minētais subjekts – nav nokārtojis vienu vai vairākas parādsaistības, no kurām pamatparāda summa atsevišķi vai kopā pārsniedz 2134 euro un kurām ir iestājies izpildes termiņš, un kreditors vai kreditori ir izsnieguši vai nosūtījuši uz parādnieka juridisko adresi sūtītāja apmaksātu brīdinājumu par savu nodomu iesniegt juridiskās personas maksātnespējas procesa pieteikumu, un parādnieks triju nedēļu laikā pēc brīdinājuma nodošanas pasta komersantam nav samaksājis parādu vai nav cēlis pamatotus iebildumus pret prasījumu;

Sūtat brīdinājumus un iesniedzat uz maksātnespēju. Tūliņ visu pārskaitīs.
Andaz
Andaz 12.05.2016 10:29
27839 сообщений на сайте
Paldies! To jau ari esam darījuši! Tagad tad sanāk, ka vienīgi ir jāgaida atbilde no viņiem... Un tad jārīkojās...
Rinaservice
Rinaservice 12.05.2016 10:47
6 сообщений на сайте
Kļūdas pēc pārskaitījām naudu uzņēmumam uz rēķina pamata, kas bija izrakstīts trešajam uzņemumam.
Rinaservice 11.05.2016 16:03
Vai ar to trešo uzņēmumu nemeģinājat sazināties ?
Var būt viņi jums atmaksās naudu, kas ir samaksāta viņu vietā, tad atliks tikai šo darījumu ar kādu līgumu vai vienošanos noformēt.
Klvn2
Klvn2 12.05.2016 11:55
нет сообщений на сайте
Sazinājāmies.
Trešajam uzņēmumam šis priekšapmaksas rēķins bija kā informatīvs. Prece, kas tika piedāvāta bija dārgāka, nekā no cita specializētā veikala. Ja viņiem tā prece būtu nepieciešama, tad jau problēmu nebūtu... Trīs pušu vienošanās un smaidam...
Rinaservice
Rinaservice 12.05.2016 12:30
6 сообщений на сайте
Добрый день! Пришел платеж по счету, но ошибочно перечислили с личного счета, подскажите пожалуйста, надо чтобы они написали какое-то заявление? А я перечислю с целью платежа: kļūdainais maksājums? спасибо
Ipahondrij
Ipahondrij 17.05.2018 14:57
203 сообщения на сайте

Спасибо сказали

Послать сообщение Добавить в Контакты

Время просмотра сайта без авторизации истекло!

Для дальнейшего просмотра сайта Вам необходимо авторизоваться, либо зарегистрироваться.

Через 10 секунд Вы будете автоматически перенаправлены на форму регистрации.