Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Вопросы внутреннего бухгалтерского учета. Делопроизводство
jauna firma, kas nepieciešams К списку тем
Gige 14.05.2010 21:09
10 сообщений на сайте
10 сообщений на сайте
Ответы (19)
tur jau tas joks, ka sākumā visu būtu jāsakārto grāmatvedim, bet pēc tam jau Jūs varētu peldēt pati, it sevišķi, ja neesat grāmatvedis vai esat - bet bez pieredzes... bet tā teorētiski te forumā ar var atrast "sarakstu" ar vajadzīgajiem dok.
Putnins_a 14.05.2010 23:43
201 сообщение на сайте
201 сообщение на сайте
В принципе согласна с Putnins_s.Хотя по большому счёту,какими бы не были обороты,бухгалтер обойдётся Вам дешевле,чем штрафы.И сомневаюсь,что кто-то на форуме будет Вам рассказывать, kas nepieciešams для новой фирмы
Tā, lai viss ir smuki sakārtots, visi dokumenti, rīkojumi, līgumi utt. Ir viens valdes loceklis un viens pārdevējs. Valdes loceklis - pats grāmatvedis. Paldies
________________________
Tad jau brīnišķīgi - pats grāmatvedis visu zina:-|
________________________
Tad jau brīnišķīgi - pats grāmatvedis visu zina:-|
Paldies par atbildēm, bieži ir dzirdēts, ka arī grāmatvedes visu kārtīgi nesakārto (pa paluktiņiem). Pašai pieredze nav bet zināšanas kā jāvada ir, vēlējos vienk. pārliecināties, vai tas ko zinu sakrīt ar to ko Jūs rakstītu. Un jā, ja te nevar saņemt info, tad protams, ka griezīšos pēc padoma pie pieredzējuša grāmatveža, kurš visu apstāstīt un pamācīs, ja būs nepieciešams. Paldies
Gige 15.05.2010 15:54
10 сообщений на сайте
10 сообщений на сайте
Ļoti pareizs lēmums - griezties pēc padoma pie pieredzējuša grāmatveža, kurš visu apstāstīs un pamācīs.
Tā info ir diezgan liela. Kā Jūs domājiet kam ir laiks tērēt savu laiku saspringstot uz visas grāmatvedības aprakstu.Lēmums Jūsu pareizs, tikai visdrīzāk tie būs arī Jūsu izdevumi, jo nez vai par velti kāds to darīs.
Gige, по собственному опыту скажу: и вести бизнес, и вести бухгалтерию - не будет времени ни на то, ни на другое. Бухгалтерия, даже при наличии большого опыта, занимает очень много времени. Боюсь, что времени для бизнеса у Вас не останется. И наоборот.
Paldies par atbildēm, bieži ir dzirdēts, ka arī grāmatvedes visu kārtīgi nesakārto (pa paluktiņiem)
___________________________
jā, ir dzirdēts. Tad jau laikam nav pie kā vairs vērsties kā lūgt padomu forumā, jo šeit sēž negrāmatvedes
vēlējos vienk. pārliecināties, vai tas ko zinu sakrīt ar to ko Jūs rakstītu.
____________________________
Tad sākumam vajadzēja uzrakstīt to ko Jūs zināt... mēs jau papildinātu un sanāktu laba salīdzināšana
Un jā, ja te nevar saņemt info, tad protams, ka griezīšos pēc padoma pie pieredzējuša grāmatveža, kurš visu apstāstīt un pamācīs, ja būs nepieciešams. Paldies
____________________________
Bet kā Jūs zināsiet, ka tas pieredzejušais grāmatvedis nav tā "grāmatvede" kas visu kārtīgi nesakārto?
Paldies!
___________________________
jā, ir dzirdēts. Tad jau laikam nav pie kā vairs vērsties kā lūgt padomu forumā, jo šeit sēž negrāmatvedes
vēlējos vienk. pārliecināties, vai tas ko zinu sakrīt ar to ko Jūs rakstītu.
____________________________
Tad sākumam vajadzēja uzrakstīt to ko Jūs zināt... mēs jau papildinātu un sanāktu laba salīdzināšana
Un jā, ja te nevar saņemt info, tad protams, ka griezīšos pēc padoma pie pieredzējuša grāmatveža, kurš visu apstāstīt un pamācīs, ja būs nepieciešams. Paldies
____________________________
Bet kā Jūs zināsiet, ka tas pieredzejušais grāmatvedis nav tā "grāmatvede" kas visu kārtīgi nesakārto?
Paldies!
Putnins_a 15.05.2010 16:38
201 сообщение на сайте
201 сообщение на сайте
Ambera ---> Paldies, ļoti noderīgi!
Gige 15.05.2010 18:51
10 сообщений на сайте
10 сообщений на сайте
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть