Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Трудовое законодательство, трудовые отношения. Охрана труда
Есть ли такая должность - marketologs? К списку тем
Tata 26.05.2011 11:05
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Ответы (45)
Profesiju klasifikatorā paņemiet meklēšanā vārdu "mārketings" un skataties, kurā no profesijām ir Jūsu speciālists, vai pie foto/kino, vai pie tirdzniecības u.t.t.
Labāk ņemt bez galotnes. Vārdam "mārket" var izlasīt daudz ko interesantu profesiju standartos.
Tad arī izlemsiet, kādu kodu ņemt.
Tad arī izlemsiet, kādu kodu ņemt.
Vispirms jāzina, ko tas Jūsu marketologs dara - nodarbojas ar tirgzinībām (mārketingu) vai kaut ko marķē (ar treknu melnu zīmuli un preču kārbām raksta numurus, piemēram) vai sazin ko pavisam citu dara.
Классификатор же в ПДФ формате.Как в нем искать?
Tata 26.05.2011 11:51
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
Да уж..разобралась как искать, только фот маркетолога не нашла.Есть только MARĶĒTĀJS
Tata 26.05.2011 11:53
нет сообщений на сайте
нет сообщений на сайте
http://www.likumi.lv/doc.php?id=210806&from=off
нет такого "маркетолог"
Meek
ziņojumu: 3600 26.05.2011 11:23
Labāk ņemt bez galotnes. Vārdam "mārket" var izlasīt daudz ko interesantu profesiju standartos.
Tad arī izlemsiet, kādu kodu ņemt.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3
Большинство исследователей сходятся во мнении, что маркетинг — это процесс. Он начинается с исследования целевого сегмента рынка, для которого собирается работать компания. Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер (ёмкость сегмента рынка), ....
нет такого "маркетолог"
Meek
ziņojumu: 3600 26.05.2011 11:23
Labāk ņemt bez galotnes. Vārdam "mārket" var izlasīt daudz ko interesantu profesiju standartos.
Tad arī izlemsiet, kādu kodu ņemt.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3
Большинство исследователей сходятся во мнении, что маркетинг — это процесс. Он начинается с исследования целевого сегмента рынка, для которого собирается работать компания. Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер (ёмкость сегмента рынка), ....
241301 Finanšu tirgus ANALĪTIĶIS
243108 Vecākais tirgus pētījumu ANALĪTIĶIS
333912 Tirgus pētījumu ANALĪTIĶIS
243108 Vecākais tirgus pētījumu ANALĪTIĶIS
333912 Tirgus pētījumu ANALĪTIĶIS
Latviešu vaolodā nav tāda vārda - mārketings, tādēļ tiek pielietots termins TIRGZINĪBA .Tāds ir arī prifesiju klasifikatorā - kods 2431 03 - Tirgzinības ( tirgvedības) vadītājs.
Otija 26.05.2011 12:53
1772 сообщения на сайте
1772 сообщения на сайте
Ну насчет Latviešu vaolodā nav tāda vārda - mārketings я так жестко не утверждала бы
2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada18.maija noteikumiem Nr.461
Profesiju standarti
1.27. Televīzijas un kino producenta profesijas standarts
1.27.1. Vispārīgie jautājumi
1. Profesijas nosaukums – televīzijas un kino producents.
2. Profesijas kods – 2654 13.
1.27.4. Profesionālās darbības pamatuzdevumu veikšanai nepieciešamās prasmes
6. Pārzināt mārketinga psiholoģiju.
2.13. Kultūras pasākumu organizatora profesijas standarts
2.13.1. Vispārīgie jautājumi
1. Profesijas nosaukums – kultūras pasākumu organizators.
2. Profesijas kods – 3435 20.
2.13.3. Profesionālās darbības veikšanai nepieciešamās profesionālās kompetences
9. Spēja sastādīt un īstenot kultūras pasākumu mārketinga plānu.
Вот вам и Latviešu vaolodā nav tāda vārda - mārketings
Тот же самый Profesiju klasifikators
2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada18.maija noteikumiem Nr.461
Profesiju standarti
1.27. Televīzijas un kino producenta profesijas standarts
1.27.1. Vispārīgie jautājumi
1. Profesijas nosaukums – televīzijas un kino producents.
2. Profesijas kods – 2654 13.
1.27.4. Profesionālās darbības pamatuzdevumu veikšanai nepieciešamās prasmes
6. Pārzināt mārketinga psiholoģiju.
2.13. Kultūras pasākumu organizatora profesijas standarts
2.13.1. Vispārīgie jautājumi
1. Profesijas nosaukums – kultūras pasākumu organizators.
2. Profesijas kods – 3435 20.
2.13.3. Profesionālās darbības veikšanai nepieciešamās profesionālās kompetences
9. Spēja sastādīt un īstenot kultūras pasākumu mārketinga plānu.
Вот вам и Latviešu vaolodā nav tāda vārda - mārketings
Тот же самый Profesiju klasifikators
Tas ir svešvārds.
Otija 26.05.2011 14:11
1772 сообщения на сайте
1772 сообщения на сайте
Piekrītu Otijai - tas patiešām ir aizgūts vārds no svešvalodas.
Latvieši ar to arī izceļas (sevišķi neatkarības laikā), ka pārņem no citām valodām visus iespējamos vārdus, latvisko tos, pievienojot galotni -s, un ievieš dzīvē, arī normatīvajos aktos.
Kā gan citādi, ja ne par kārklu angļiem sauc visus citu valodu lidzskrējējis. Kā agrāk (vācu laikos) sauca par kārklu vāciešiem.
Kurš gan normāls latvietis, piemēram, tūrisma ceļojumu sauks par produktu! Bet tagad, līdzskrejot pasaulei, bezmaz vai visi pakalpojumi tiek saukti par produktiem - ceļojumi, bankas pakalpojumi, preču pārvadāšanas pakalpojumi un tml.
Tas pats attiecas uz visu ispējamo veidu loģistikām, kas lielākajā skaitā gadījumu ir visparastākie kravu pārvadājumi.
Meek - Profesiju klasifikators, uz ko Jūs atsaucaties, nav nekāds rādītājs. Manās acīs vismaz.
Es nepastāvu uz to, ka mums visiem jārunā Endzelīna latviešu valodā, taču kravas aizvešanu par produktu jau nu es nekad mūžā nesaukšu, tas gan!
Viss augstāk minētais attiecas arī uz visiem iespējamiem mārketingiem, kas latviski pēc savas būtības dažkārt ir preču noieta (preču pārdošanas) iespējamā tirgus pētījumi, preču reklamēšana un tml.
Latvieši ar to arī izceļas (sevišķi neatkarības laikā), ka pārņem no citām valodām visus iespējamos vārdus, latvisko tos, pievienojot galotni -s, un ievieš dzīvē, arī normatīvajos aktos.
Kā gan citādi, ja ne par kārklu angļiem sauc visus citu valodu lidzskrējējis. Kā agrāk (vācu laikos) sauca par kārklu vāciešiem.
Kurš gan normāls latvietis, piemēram, tūrisma ceļojumu sauks par produktu! Bet tagad, līdzskrejot pasaulei, bezmaz vai visi pakalpojumi tiek saukti par produktiem - ceļojumi, bankas pakalpojumi, preču pārvadāšanas pakalpojumi un tml.
Tas pats attiecas uz visu ispējamo veidu loģistikām, kas lielākajā skaitā gadījumu ir visparastākie kravu pārvadājumi.
Meek - Profesiju klasifikators, uz ko Jūs atsaucaties, nav nekāds rādītājs. Manās acīs vismaz.
Es nepastāvu uz to, ka mums visiem jārunā Endzelīna latviešu valodā, taču kravas aizvešanu par produktu jau nu es nekad mūžā nesaukšu, tas gan!
Viss augstāk minētais attiecas arī uz visiem iespējamiem mārketingiem, kas latviski pēc savas būtības dažkārt ir preču noieta (preču pārdošanas) iespējamā tirgus pētījumi, preču reklamēšana un tml.
par marketologu jau viss ir atbildēts
Bet mārketingu... runa iet par to, ka jābūt konsekvencei !
Ja profesiju klasifikatorā profesija ar vārdu "mārketinga" ir latviskota, tad arī profesiju aprakstos ir jālieto latviešu vārdus
Bet mārketingu... runa iet par to, ka jābūt konsekvencei !
Ja profesiju klasifikatorā profesija ar vārdu "mārketinga" ir latviskota, tad arī profesiju aprakstos ir jālieto latviešu vārdus
Pēc manas saprašanas jautājuma uzdevējs joprojām nezina, kādi ir "marketologa" amata pienākumi - veikt tirgus pētījumus, kaut ko reklamēt, kaut ko marķēt vai laizīt pastmarkas.
Tas arī jau paskaidrots
Meek
сообщений: 3606 26.05.2011 12:06
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3
Большинство исследователей сходятся во мнении, что маркетинг — это процесс. Он начинается с исследования целевого сегмента рынка, для которого собирается работать компания. Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер (ёмкость сегмента рынка), ....
Tātad Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер
Bet mūsu profesiju klasifikatorā jāmeklē, kurā jomā tas marketologs darbojas:
foto/kino; tirdzniecībā; kultūras pasākumi u.t.t.
attiecīgi arī kodu jāizvēlas
Meek
сообщений: 3606 26.05.2011 12:06
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3
Большинство исследователей сходятся во мнении, что маркетинг — это процесс. Он начинается с исследования целевого сегмента рынка, для которого собирается работать компания. Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер (ёмкость сегмента рынка), ....
Tātad Маркетологи определяют потенциальный спрос и его размер
Bet mūsu profesiju klasifikatorā jāmeklē, kurā jomā tas marketologs darbojas:
foto/kino; tirdzniecībā; kultūras pasākumi u.t.t.
attiecīgi arī kodu jāizvēlas
Закрыть
Краткое описание нарушения
Закрыть