Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
CSDD patapinato a/m registracija К списку тем
CSDD patapinato a/m registracija
Kaa tas notiek?
Jabrauc darbiniekiem ar patapinajuma ligumu uz CSDD vai var to izdarit elektroniski?
Ответы (17)
CSDD patapinato a/m registracija?
Kaut kas nedzirdēts!
Ambera, jā, tas ir jaunums no 1.janvāra. Ja uzņēmums patapina vai nomā automašīnu un grib norakstīt degvielu uz to, tad jāreģistrē CSDD šī firma kā turētājs. Bet nezinu gan vai to var izdarīt elektroniski. Melody, piezvaniet uz CSDD un pajautājiet, bet visdrīzāk domāju, ka nē, citādi kā tehniskajā pasē iedrukās turētāju?
Diez ko dara, ja patapina uz 1 dienu pa visu gadu? Tad ar tehnisko pasi iesim taisīt tai 1 dienai?
Ir taču iespēja par retāk izmantotajām a/m samaksāt savādāk un nevis patapināt.Tikai tad gan var tikai degvielu par braucieniem norakstīt, un jābūt arī izmaiņām darba līgumā, ka paredz šādu a/m izmantošanu saimnieciskajā darbībā.
43. Likuma 9.pantapirmās daļas 16.punktaizpratnē kompensācijas izmaksas ir arī summas, ko darba devējs darbiniekam izmaksā sakarā ar darbiniekam piederoša personiskā transportlīdzekļa (kas atbilstoši darba līgumam tiek izmantots darba vajadzībām) nolietošanos un kas noteikta 0,03 latu apmērā par katru nobraukto kilometru, bet ne vairāk kā 40 latu mēnesī.( MK 899)
Bet ja tas auto tiek patapināts uz dažām dienām ne no darbinieka. Ko tad - uz CSDD jāskrien reģistrēt turētājs?
Kas tad ir tāds labdaris, kurš par velti patapina savu auto.Ganjau viņam kāds labums no tā ir.;-)
nu nenorakstiet to degvielu tām dažām patapinājuma dienām un mierīga sirds būs, nebūs uz CSDD jāskrien, nebūs nodoklis jāmaksā un grāmatvedim mazāk darba.
Es, savukārt uzskatu, ka ja ir iespējams pamatot degvielas izdevumu nepieciešamību, tad var arī likt uz izdevumiem.
Piemēram, maksātnespējas administrators administrē kādas 20 sabiedrības, brauc ar savu auto un periodiski pa vienam degvielas čekam pievieno pie attiecīgā uzņēmuma izdevumiem. Patapināt auto un katru reizi to reģistrēt CSDD būtu absurdi un neracionāli - neviens kreditors, no kuriem bieži vien VID ir viens no lielākajiem (un piekasīgākajiem) to neatbalstīs. Toties neviens neapšauba, ka administratoram jābrauc uz tiesu Madonā vai Liepājā, ja tur reģistrēts MN uzņēmums. Līdz ar to degvielas izdevumi saprātīgās robežās (piem. 30-50 Ls gadā) varētu tikt iekļauti administrēšanas izdevumos arī ja uzņēmumam nav sava vai patapināta transportlīdzekļa.
Nu maksātnespējīgos jau VID nepaŗbauda, nav rezona:-)
Dažreiz pārbauda (un pat auditē), ja pieprasa atmaksāt pārmaksas
Nu ja tad gan noteikti.Betzaudēt citādi nav ko kā tikai PVN pārmaksas atmaksu, ko parasti arī zaudē, jo gan jau kaut kas nebūs kārtībā.:-)
Bet tās ir maksātnespējas administratora izmaksas nevis likvidējamās firmas degvielas patēriņš. Administrators jau vizinās nevis tās firmas pārstāvji ar administratora auto. Ceļazīmi jau stādīs administrators, norādot savus maršrutus un firmai attiecīgi piestādīs savu rēķinu par pakalpojumu, kurā vienkārši būs ieskaitīti visi izdevumi, nevajag jau jaukt dažādas lietas.
Tad rodas jautājums kā tas maksātnespējas administrators kārto savu grāmatvedību, ja periodiski savus degvielas čekus iegrūž likvidējamās firmas izdevumos?????
Administrators diemžēl nevar piestādīt rēķinu MN uzņēmumam, jo šādus izdevumus neapstiprinās kreditori (ja nu vienīgi ļoti retos gadījumos), kā arī neapstiprinās Maksātnespējas administrācija, kas no valsts budžeta sedz MN uzņēmumu izmaksas noteiktā apmērā, ja uzņēmumiem nav pašiem savu līdzekļu. Līdz ar to, ja administrators nevēlas administrēt uz sava rēķina, tad nav pārāk daudz variantu.
Administrators nevar tērēt naudu, kā ienāk prātā, bet viņam MN procesa izdevumi jāapstiprina kreditoru sapulcē. Un kreditori pārsvarā ir tādi cilvēki, kas saprot, ja viņiem parāda čekus, nevis ja to pašu summu ietvertu rēķinā no administratora
Tādas nu ir nozares īpatnības.
ko nozīmē labdarība, kurpes arī novalkājas skraidot pie klientiem, bet tas netiek uzskatīts par labdarību, ka darbinieks ar savām kurpēm kāto pie klienta, mums ir pielikums pie DL, ka jabrauc pie klienta tad brauc ar savu a/m, bet uzņēmuma degvielu. un tie ir pārdesmit litri mēnesī dēļ kuriem uzņēmumam tiešām neatmaksājas savs auto parks.
Можно заплатить налог и без регистрации в CSDD.
Закрыть
Краткое описание нарушения