Внимание! Вы просматриваете форум в ограниченном режиме – авторизуйтесь (вверху страницы) или зарегистрируйтесь, чтобы получить доступ ко всем возможностям форума (создание темы / ответа, доступ к спискам «Избранные», «Мои темы», «Непрочитанное»).
Налоги и пошлины
НДС по факту оплаты для малых предприятий. К списку тем
58 сообщений на сайте
Ответы (113)
561 сообщение на сайте
58 сообщений на сайте
67. Šā likuma 13.4 panta sestā daļa stājas spēkā 2011.gada1.janvārī.
68. Par šā likuma 13.4 panta piemērošanu 2010.gadā apliekamā persona Valsts ieņēmumu dienestu informē līdz 2010.gada30.jūnijam vai tad, kad iesniedz iesniegumu par reģistrāciju Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā. Šo kārtību piemēro ar nākamo 2010.gadataksācijas periodu pēc Valsts ieņēmumu dienesta informēšanas vai ar pirmo taksācijas periodu pēc reģistrācijas Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā."
58 сообщений на сайте
Nu izlasiet taču uzmanīgi
Par šā likuma 13.4 panta piemērošanu 2010.gadā apliekamā persona Valsts ieņēmumu dienestu informē līdz 2010.gada30.jūnijam
Šo kārtību piemēro ar nākamo 2010.gadataksācijas periodu pēc Valsts ieņēmumu dienesta informēšanas
Kāds kuram ir taksācijas periods: mēnesis, ceturksnis....
Tā es to saprotu lasot uzmanīgi.
9.pantā:
izteikt pirmo daļu šādā redakcijā:
"(1) Nodokļa taksācijas periods ir viens kalendārais mēnesis apliekamajai personai, kuras veikto apliekamo darījumu vērtība pirmstaksācijas gadā pārsniedz 35 000 latu vai kura veic šā likuma 4.1 panta ceturtajā daļā vai 18.pantā noteiktos darījumus, kuru veikšanas vieta ir cita dalībvalsts.";
papildināt pantu ar 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 un 1.5 daļu šādā redakcijā:
"(11) Apliekamajai personai, kura neatbilst šā panta pirmajā un 1.2 daļā minētajiem nosacījumiem vai kura taksācijas gadā reģistrēta Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā, taksācijas periods ir viens kalendārais ceturksnis.
сообщений: 20446 23.12.2009 09:53
Saprotu, ka ar to, ka likuma minētais punkts stājas spēkā ar 2011.g.1.janvāri arī viss ir izteikts.
"13.4 pants. Īpašā nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtība
(6) Šā panta pirmajā un otrajā daļā minētās apliekamās personas, kuras vēlas piemērot šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību, par to informē Valsts ieņēmumu dienestu līdz taksācijas gada 31.janvārim vai tad, kad iesniedz iesniegumu par reģistrāciju Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā.
Ar 01.01.2011. VIDam jāpaziņo līdz 31.janvārim.
2010.gadā ir iedots laiks līdz 30.jūnijam,
lai izvērtēt, izlemt un iesākt.
Neviens neaizliedz jau 2010.gadā paziņot līdz 31.janvārim un ar 01.02.2010. iesākt šo kārtību piemērot.
Savukārt tiem kas NEpielieto šo kārtību, saņemot rēkinu, no šīs kārtības pielietotāja, priekšnodoklis ir? Kad?
194 сообщения на сайте